Jer der ikke holder jul hjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

LRJ

vi skal heldigvis kun kører 2 km

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Tanja84

Vi skal fra København og ned til mine forældre i Haslev og holde jul.

Vi har heldigvis planlagt at kører tidligt i morgen, så vi forhåbentlig er sikrer på, at nå derned til maden.

Men frygter godt nok turen, da der skulle ligge rigtig meget sne nede sydpå

Værre er det dog for min farmor og bedstefar, der sidder strandet på Bornholm, som pt. er helt lukket de næste 48 timer, og kan derfor ikke komme herover som planlagt. De skal derfor sidde helt alene og uden gaver, da vi jo har alle gaverne herover, og de ikke kan nå frem

http://www.bornholm.nu/ 

Anmeld

23. december 2010

signe.

vi skal holde jul hos min mor oppe i Pandrup(nær blokhus i Nordjylland) og vi bor i Farsø, så der er omkring 75 km, men vi har ikke rigtig noget sne, i hvert fald ikke noget nyfalden, så vi kommer vist til at kunne kører derop uden problemer heldigvis, med en bette bebs på bagsædet

god jul til alle, og med håb om at alle når sikkert og godt frem!

Anmeld

23. december 2010

lillemusen10

Det er meningen at vi skal til Fyn i aften (fra Vejle) og julehygge med min familie og bytte gaver, da vi ikke skal holde juleaften med dem... men det ser lige nu ret kaotisk ud derovre. Jeg ser lige an et par timer endnu... kan være vi bliver nødt til at aflyse. Arj, hvor vil jeg være ked af det... og det vil min mor også...

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Vii skal heldigvis heller ikk så laaaaangt igen , godt 35 km . Håber self at vi kan komme frem da vi ikk rigtig har noget julemad her hjemme .

Vi skal til Amager , men har hørt at det e slemt , og bare når jeg kigger ud her synes jeg det er slemt .

Værre er det dog på lolland hvor min fam bor , de regenr ikk med at kune komme nogen steder juleaften , så de har været ude og købe julemad idag , så de om ikk andet kan holde lidt jul , desværre uden så mange gaver da de ligger der hvor de skulle have været .

Rigtig glædelig jul , håber i alle kommer godt og sikkert frem .

Anmeld

23. december 2010

Lise 26

vi skal kun kører få km heldigvis. meed heroppe i nordjylland er vejret fint, og det skulle det være nogle dage endnu..

Anmeld

23. december 2010

FrkT

Vi skal køre her fra Kragelund (ved Silkeborg) til Sunds (ved Herning), der er ca. 40 km. Er slet ikke bange for ikke at komme frem, da vi lige har været derover i dag, og det er intet problem, så meget sne ligger der heldigvis ikke her (længere!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.