Jer der ikke holder jul hjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Aves..

hvor langt skal I køre og kan I komme frem...synes godt nok vejret er helt vildt og er lykkelig for vi kun skal gå 5 m. for at være fremme...men skal på arbejde i morgen på falster, mon jeg kan komme frem....

Hvordan ser det ud for jeres jul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

LotteN

Vi skal køre fra Viborg til Fredericia en køretur på 90 - 120 min. Men det tager nok lidt lægere tid idag.

Her i Viborg har vi intet sne, men i Fredercia er der godt gang i den - så ved ikke lige hvornår vi skal forvente at møde snevejret. Men godt vi kører ved 13. tiden, så har vi da god tid

Rigtig glædelig jul til dig og familien

Anmeld

23. december 2010

marloutti

Eva:) skriver:

hvor langt skal I køre og kan I komme frem...synes godt nok vejret er helt vildt og er lykkelig for vi kun skal gå 5 m. for at være fremme...men skal på arbejde i morgen på falster, mon jeg kan komme frem....

Vi skal køre til Odense ca 35 km, satser på det nok skal gå. Min søster, svoger og nevø kommer fra Haderslev og jeg håber virkelig de kommer frem, men det må jo bare tage den tid, det tager...

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

Eva:) skriver:

vi bor i ballerup og skal holde jul hos svigermor der bor i Højby ved VIG.. så det er et godt stykke at køre..

men hvis vejret forsætter tror jeg ik vi tager afsted.. sætter ik vores liv eller babyens på spil for julens skyld.

og hvis vi så kører så sover vi nok deroppe.. selvom det meget imod min vilje da jeg ik sove så skide godt og ja højgravid på en luftmadras.. det bare ik lige sagen.. nej tak..

men gider ik at skabe problemer

Anmeld

23. december 2010

Karina

vi skal heldigvis ikke mere end 2 km, så vi kommer frem. Jeg har været så uheldig at brække venstre arm, så der er ikke noget vi skal forberede - dejligt.

Anmeld

23. december 2010

sarahb

vi skal tværs over landet fra kbh til esbjerg i eftermiddag

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

skal ca kører 11 km men ´kan være vi tager en omvej der ud da en  korte vej er små kringlet veje hvor det er bondemændene som skal sørge for at rydde sne så kan være turen bliver til 40 km istedet

Anmeld

23. december 2010

serinasmor

vi skal køre fra aalborg til brande ( en tur på 156 km der plejer at tage 2 timer) .. men det lyder til vi er heldige og undgå snevejr på ruten ... men det vil vise sig .. vi skal først køre imorgen formiddag så der kan nå at komme meget sne i mellemtiden

Anmeld

23. december 2010

Mathilde

Vi har ca. 40 min. kørsel og det bliver ikke noget problem, da vi ikke har fået sne i nat og der ligger kun 2-5 cm.

Så ingen problemer her, men stadig hvid jul.

Anmeld

23. december 2010

LinLin

Vi skal køre ca. 15 km - fra Tilst til Lystrup (v/Århus) - der er motorvej det meste af vejen. Der er faldet 5-10 cm sne tror jeg og det blæser ikke, så regner ikke med det bliver det store problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.