Jer der ikke holder jul hjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

henh01

Vi skal fra Køge til Karise (20 km i syd ret) og her ligger der voldsomt med sne og vejene er alt andet end ryddet. desuden skal vi ud over landet hvor der er åbne marker og derved en del fyning. Så jeg er spændt på om vi må give på på halvvejen eller om vi når helt derned Normalt tager det 20 min at køre, men det skulle ikke undre mig hvis det kommer til at tage et par timer i det vejr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

JacobsMoar

Ca. 100 meter længere nede af vejen

Men ved ikke rigtig hvordan vi skal komme gennem sneriverne med barnevognen hvis det fortsætter.. Men hva' fa'en, vi er nok ikke em der har et værst

Anmeld

23. december 2010

JacobsMoar

Ca. 100 meter længere nede af vejen

Men ved ikke rigtig hvordan vi skal komme gennem sneriverne med barnevognen hvis det fortsætter.. Men hva' fa'en, vi er nok ikke em der har et værst

Anmeld

23. december 2010

Munckerne

Vi skal køre fra Ulstrup til Brørup i morgen så vi skal desværre ned til alt sne kaoset

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Eva:) skriver:

hvor langt skal I køre og kan I komme frem...synes godt nok vejret er helt vildt og er lykkelig for vi kun skal gå 5 m. for at være fremme...men skal på arbejde i morgen på falster, mon jeg kan komme frem....

Hvordan ser det ud for jeres jul?

Jeg skal blot køre et par kilometer, så det går nok

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

LotteN skriver:

Vi skal køre fra Viborg til Fredericia en køretur på 90 - 120 min. Men det tager nok lidt lægere tid idag.

Her i Viborg har vi intet sne, men i Fredercia er der godt gang i den - så ved ikke lige hvornår vi skal forvente at møde snevejret. Men godt vi kører ved 13. tiden, så har vi da god tid

Rigtig glædelig jul til dig og familien

Hvis jeg var jer, ville jeg nok køre lidt før, da det sner helt uhæmmet i Trekantsområdet - just in case

Anmeld

23. december 2010

Maja_4000

Vi skal køre cirka 4 km , så vi kan helt sikkert komme frem (: Min far har endda købt snekæder , af frygt for hans barnebarn ikke kan nå frem ellers  Hehe

Anmeld

23. december 2010

LotteN

Baagøe skriver:

Hvis jeg var jer, ville jeg nok køre lidt før, da det sner helt uhæmmet i Trekantsområdet - just in case

vi kører idag her om lidt. Så er sikker på i nok skal nå det til imorgen

ej, tak for oplysningen, så ved vi hvad der venter os

Rigtig god jul

Anmeld

23. december 2010

Mia&Allan

Eva:) skriver:

hvor langt skal I køre og kan I komme frem...synes godt nok vejret er helt vildt og er lykkelig for vi kun skal gå 5 m. for at være fremme...men skal på arbejde i morgen på falster, mon jeg kan komme frem....

Hvordan ser det ud for jeres jul?

Vi skal heldigvis holde jul hos mine forældre som bor i den anden ende af byen, så vi har kun en gå tur på et kvarter ca... Det er dog værre med min kære morfar som skal hentes og bor 15km herfra, men vi håber og satser på vi kan hente ham og få ham hjem igen

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

LotteN skriver:

vi kører idag her om lidt. Så er sikker på i nok skal nå det til imorgen

ej, tak for oplysningen, så ved vi hvad der venter os

Rigtig god jul

Ja. Rigtig god tur og glædelig jul. Kør forsigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.