Hahaha.... jeg er vist ikke for skarp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

JustAnotherName

Sikke en skæg tråd ..... Har grint flere steder, mens jeg læste mig frem.

"SKUB, SKUB, SKUB TIL TRÆET" .....hahaha   

Som barn sang jeg altid forkert på sangen "Den jeg elsker, den jeg elsker, elsker jeg!"..... Jeg sang "Daniel elsker, Daniel elsker, elsker jeg!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

MarianneSonne skriver:

LOL  Kender det alt for godt.

Jeg er ikke så skarp til tysk, men har stået i pølsevogn i flere år da jeg var yngre. Når tyskerne bestilte en hotdog, spurgte jeg altid: "Mit ein rot oder gebraught würst?". Jeg troede jo at det betød om de ville have en rød eller ristet pølse i deres hotdog. Flere år efter at jeg var stoppet og jo også havde oplært flere af de yngre piger i at sige det samme fandt jeg ud af at det betyder: "Med en rød eller en brugt pølse?"

De valgte sjovt nok altid ein rot würst  Det syntes jeg altså var mærkeligt, når nu de ikke kendte de røde pølser fra hjemlandet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

sidder her og skriuger af grin sammen med manden  det var en sød og frisk lille historie

Anmeld

27. december 2010

Polkaprik

Kom til at tænke på en kollegas dreng der en dag lystigt gik og sang... <<<<<<<Jeg går og plukker vindruer" En ganske dejlig sang af Anne Linnet som dog synger "jeg går og glor på vinduer" 

Anmeld

27. december 2010

SSL

hahaha, hvor er de sjove nogle af jeres sætninger eller sangtekster der er helt forkerte Jeg har også lavet et par bummerter!

Jeg sang en dag, en Nik og Jay tekst "Smadre din tænder, smadre din guitar", og de sang jo "Smadre hoteller!!!"

Og så undrede jeg mig læænge over at en dansk sang med Alberte (mener jeg), at hun sang "jeg havde huset fuld af mænd, og nye frugter fløjet ind", så jeg spurgte mine veninder, "hvorfor havde hun huset fuld af mænd", de grinte så meget og sagde "Hun havde huset fuld af vind" !! Hovsa.. de mobber mig stadig den dag idag

Anmeld

27. december 2010

SSL

Maise skriver:

hahhahh troede og så som barn de sang bøssefest.

haha, dét troede jeg også!! Har aldrig været særlig langt tænkende med de sange!

Anmeld

27. december 2010

saxa

MarianneSonne skriver:

LOL  Kender det alt for godt.

Jeg er ikke så skarp til tysk, men har stået i pølsevogn i flere år da jeg var yngre. Når tyskerne bestilte en hotdog, spurgte jeg altid: "Mit ein rot oder gebraught würst?". Jeg troede jo at det betød om de ville have en rød eller ristet pølse i deres hotdog. Flere år efter at jeg var stoppet og jo også havde oplært flere af de yngre piger i at sige det samme fandt jeg ud af at det betyder: "Med en rød eller en brugt pølse?"

De valgte sjovt nok altid ein rot würst  Det syntes jeg altså var mærkeligt, når nu de ikke kendte de røde pølser fra hjemlandet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ahahahaha... Det er simpelthen for grineren!!!

Anmeld

27. december 2010

Mi

jcmoller skriver:

sidder her og skriuger af grin sammen med manden  det var en sød og frisk lille historie

Min tyske veninde grinede også højlydt da jeg fortalte hende det og hun kunne gøre mig opmærksom på min bommert

Man har ikke levet forgæves, hvis man har fået folk til at grine...selvom det er af en selv

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.