Hahaha.... jeg er vist ikke for skarp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Maise

TbCp skriver:

Den kender jeg slet ikke... men synes jeg har en tendens til at høre helt forkert i mange sange

Roccacinos "Elsk mig i nat" der har jeg i mange år sunget "det var en bøssefest og nu er vi gået".... synes det var lidt svinsk at synge den slags....

Den rigtige tekst er "det var en dødsyg fest og nu er vi gået"

hahhahh troede og så som barn de sang bøssefest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

signe.

haha hvor sødt!

Men men men.. jeg er ligeså slem... synes altid jeg får et chok når jeg ser lyrics på youtube eller programmet "så det synger".. de synger jo altså slet ikke det jeg synger!!!!

julekram fra signe

Anmeld

23. december 2010

signe.

og nå ja.. Ufo og Yephas skub til taget?? ja tak... jeg skrålede skub skub skub til træet!! yeah weehuuu... indtil min kærestes 22 årige lillebror gjorde mig opmærksom på sagen da jeg skrålede inde istuen til radioen...

snøft.. det lyder altså som træet!! men kan godt se. lidt mærkeligt måske..... såen at skubbe til et træ.....

hmmm...

Anmeld

23. december 2010

malenecl

Mor-til-Hasse skriver:

og nå ja.. Ufo og Yephas skub til taget?? ja tak... jeg skrålede skub skub skub til træet!! yeah weehuuu... indtil min kærestes 22 årige lillebror gjorde mig opmærksom på sagen da jeg skrålede inde istuen til radioen...

snøft.. det lyder altså som træet!! men kan godt se. lidt mærkeligt måske..... såen at skubbe til et træ.....

hmmm...

Haha! Ej undskyld, kunne ikke lade vær med at grine . Kunne lige forestille mig det

Anmeld

23. december 2010

signe.

malenecl skriver:

Haha! Ej undskyld, kunne ikke lade vær med at grine . Kunne lige forestille mig det

helt i orden det er også kun til at grine af,,, man bliver bare så flooooov når man lige bliver opdaget i det!

Anmeld

23. december 2010

eElak

Dagens morgengrin..... 

tak tøser 

Anmeld

23. december 2010

malenecl

Mor-til-Hasse skriver:

helt i orden det er også kun til at grine af,,, man bliver bare så flooooov når man lige bliver opdaget i det!

Det gør man nemlig! Og man var ellers helt overbevist på at sangen var sådan!

Anmeld

23. december 2010

Maria Sascha

Utroligt hvordan man høre forkert har haft den samme læge siden jeg blev født, kaldte ham Jeeg Matiasen, indtil jeg var ca tolv år og det gik op for mig at der på mit sygesikring stod Erik Matiasen... Ups... Det har vi grint meget af der hjemme, da min mor eftersigende længe havde førsøgt at overbevise mig om dette, hvilket jeg ikke errindre

Anmeld

23. december 2010

Lou87

TbCp skriver:

Den kender jeg slet ikke... men synes jeg har en tendens til at høre helt forkert i mange sange

Roccacinos "Elsk mig i nat" der har jeg i mange år sunget "det var en bøssefest og nu er vi gået".... synes det var lidt svinsk at synge den slags....

Den rigtige tekst er "det var en dødsyg fest og nu er vi gået"

haha ja den var heller ikk li så heldig

oki ellers spillet meget - du ka nok søge den på youtube

Anmeld

23. december 2010

Risen

MarianneSonne skriver:

LOL  Kender det alt for godt.

Jeg er ikke så skarp til tysk, men har stået i pølsevogn i flere år da jeg var yngre. Når tyskerne bestilte en hotdog, spurgte jeg altid: "Mit ein rot oder gebraught würst?". Jeg troede jo at det betød om de ville have en rød eller ristet pølse i deres hotdog. Flere år efter at jeg var stoppet og jo også havde oplært flere af de yngre piger i at sige det samme fandt jeg ud af at det betyder: "Med en rød eller en brugt pølse?"

De valgte sjovt nok altid ein rot würst  Det syntes jeg altså var mærkeligt, når nu de ikke kendte de røde pølser fra hjemlandet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

AHAHAHHA !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.