navlepercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

lucas<3

Babyklar skriver:

okey, altså du har bare kørt det igennem og ud igen eller gik du lidt rundt med den?

jeg tog den endelig i for og se om den var groet sammen men det var den ikk så jeg puttede den bare i og så ud igen. gjorder jeg en gang om ugen ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

morethanperfect

Mit er slet ikke groet sammen , men er virkelig grimt .. Prøver at dække det ved hele tiden ha piercing i

Anmeld

22. december 2010

marijke85

har lige bestilt en graviditets piercing!! så må se om det hjælper

Anmeld

22. december 2010

Mette 28

marijke85 skriver:

Med min første tog jeg den ud da jeg var ca. 28 uger henne, og kunne få den i igen bagefter havde dog engang imellem lige sat den i og så ud igen, men de sidste 5 uger gjorde jeg ingenting og måtte prikke igennem et lille stykke tyndt hud, nu er jeg 22+4 og har den stadigt i uden problemer, skal denne gang have en graviditets stav i for kan bare ikke undevære den, og som mange andre skriver så har jeg også fået et ikke vildt pænt ar omkring hullet, men det ses ikke når staven er i 

Anmeld

22. december 2010

JuelZ

nu er det 2 år siden jeg tog min navle piercing ud, og den er stadig ikke helet helt.. kun inden i midten, men på begge sider kan jeg komme et par mm ind og sådan, men mit det er blevet pænt, det ligner bare en skønhedsplet mit genere ikke mig ihvertfald...

Anmeld

23. december 2010

Moar2011

marijke85 skriver:

okey, hvad kan den ?

Anmeld

23. december 2010

marijke85

zwangerschapspiercing voorbeeld
den er længer
og flexible (staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.