navlepercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

ravnsbeck

Jeg tog min pircing ud i 2008 og har haft den siden 2000. Mit er groet helt sammen, men det ser ikke pænt ud - der er grimt ar efter det, og ser faktisk ud som om der stadig er hul, men det er bare aret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

jeg har lige taget min navle pircing ud efter 5år i navlen , må indrømme der kom et lille suk, da jeg tog den ud, for den har betydet noget.

hvor længe gik der ved jer før det groet sammen? og så det pænt ud ?

Mit er ikke groet sammen endnu.

Og mit er BESTEMT IKKE pænt længere, men tog så først min ud i uge 20. Og det FORTRYDER jeg at jeg ikke gjorde noget før.

Anmeld

22. december 2010

Benjamins'mor

Low skriver:

Min groede aldrig sammen for hullet i navlet blev så spændt du at det ikke kunne lukke sammen. Det blev lidt større faktisk

Det er det samme med mit hul, det vil ikke lukke fordi min hud bliver strammet sådan ud. Og hullet er blevet skubbet, så det ser forfærdeligt ud.

Anmeld

22. december 2010

lucas<3

Babyklar skriver:

jeg har lige taget min navle pircing ud efter 5år i navlen , må indrømme der kom et lille suk, da jeg tog den ud, for den har betydet noget.

hvor længe gik der ved jer før det groet sammen? og så det pænt ud ?

heej..

jeg pillede min ud da jeg var i uge 15 og jeg kunne tage min i da jeg havde født. men jeg havde os taget den ud og i bare for og få pullet til ikke og gro sammen..

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

isabellamor skriver:

du skal nok ikke regne med at det bliver pænere under graviditeten... hos mig ser det herrens ud. men efter graviditeten håber jeg at den kommer til at se fin ud så jeg evt kan få lavet den igen i samme hul...

regner ikke rigtig med noget heh - ved heller ikk helt om den skal i/laves igen den tid den sover

Anmeld

22. december 2010

Low

Babyklar skriver:

var det fordi du tog den sent ud

Jeg tog den ud i uge 20 ca. Der begyndte den at være lidt øm

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

luppe-laban skriver:

heej..

jeg pillede min ud da jeg var i uge 15 og jeg kunne tage min i da jeg havde født. men jeg havde os taget den ud og i bare for og få pullet til ikke og gro sammen..

okey, altså du har bare kørt det igennem og ud igen eller gik du lidt rundt med den?

Anmeld

22. december 2010

Low

281210 skriver:

Det er det samme med mit hul, det vil ikke lukke fordi min hud bliver strammet sådan ud. Og hullet er blevet skubbet, så det ser forfærdeligt ud.

Det ser fint nok ud hos mig nu synes jeg. Selvfølgelig er navlen lidt mærkelig lige efter man har født men nu er den pæn nok

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

tror gerne det ikke ser så godt ud.

Anmeld

22. december 2010

Maja88

Babyklar skriver:

okey ska du have din i igen

satser jeg på engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.