navlepercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Moar2011

jeg har lige taget min navle pircing ud efter 5år i navlen , må indrømme der kom et lille suk, da jeg tog den ud, for den har betydet noget.

hvor længe gik der ved jer før det groet sammen? og så det pænt ud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Lou87

Babyklar skriver:

jeg har lige taget min navle pircing ud efter 5år i navlen , må indrømme der kom et lille suk, da jeg tog den ud, for den har betydet noget.

Kan huske jeg tog min ud til MD scanningen også
Dels pga ikk og ville ødelægge deres apperat men også fordi den begyndte og gøre ondt når maven voksede..
Jeg tog den ud i april og fødte i august.. Men ku sagtens sætte den i derefter - så i kom den igen.. savnede den

Men tror ikk der ville gå meget længe før den var groet sammen.
Men det meget forskelligt fra person til person og hvor længe man har haft den tror jeg.. nu har min siddet i i 10 år ssåå

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

Lou87 skriver:

Kan huske jeg tog min ud til MD scanningen også
Dels pga ikk og ville ødelægge deres apperat men også fordi den begyndte og gøre ondt når maven voksede..
Jeg tog den ud i april og fødte i august.. Men ku sagtens sætte den i derefter - så i kom den igen.. savnede den

Men tror ikk der ville gå meget længe før den var groet sammen.
Men det meget forskelligt fra person til person og hvor længe man har haft den tror jeg.. nu har min siddet i i 10 år ssåå

skal til MD. scanning her den 12. regner dog ikke med at jeg skal have min i igen, og tror bestemt også den er groet sammen til den tid, for er kun 17uger henne idag, og er sat til den 1juni.

Anmeld

22. december 2010

Maja88

Babyklar skriver:

altså ved mig kan man stadig se hudfolden, men ville skulle presse den igennem et tyndt lag skind hvis jeg skulle have den i igen. jeg tog den ud i uge 15 mener jeg  og er nu 28+4

Anmeld

22. december 2010

Low

Babyklar skriver:

Min groede aldrig sammen for hullet i navlet blev så spændt du at det ikke kunne lukke sammen. Det blev lidt større faktisk

Anmeld

22. december 2010

Lou87

Babyklar skriver:

skal til MD. scanning her den 12. regner dog ikke med at jeg skal have min i igen, og tror bestemt også den er groet sammen til den tid, for er kun 17uger henne idag, og er sat til den 1juni.

Oki.. det jo også op til dig

Hmm altså der var en lille smule hud jeg sku prikke igennem, såå..
Men gjorde ikke ondt - så du må jo prøve og se af hvis du har lyst til og ha den i igen..

Men ellers håber jeg da du er en af dem som ikk får grimt ar.
Kan huske en herinde havde nogle billeder liggende af sin mave og der var nogle ikk så pæne nogen pga navlepiercing arret.

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

Maja88 skriver:

altså ved mig kan man stadig se hudfolden, men ville skulle presse den igennem et tyndt lag skind hvis jeg skulle have den i igen. jeg tog den ud i uge 15 mener jeg  og er nu 28+4

okey ska du have din i igen

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

Low skriver:

Min groede aldrig sammen for hullet i navlet blev så spændt du at det ikke kunne lukke sammen. Det blev lidt større faktisk

var det fordi du tog den sent ud

Anmeld

22. december 2010

Moar2011

Lou87 skriver:

Oki.. det jo også op til dig

Hmm altså der var en lille smule hud jeg sku prikke igennem, såå..
Men gjorde ikke ondt - så du må jo prøve og se af hvis du har lyst til og ha den i igen..

Men ellers håber jeg da du er en af dem som ikk får grimt ar.
Kan huske en herinde havde nogle billeder liggende af sin mave og der var nogle ikk så pæne nogen pga navlepiercing arret.

ja nemlig..

Anmeld

22. december 2010

Isabella_mor

Babyklar skriver:

du skal nok ikke regne med at det bliver pænere under graviditeten... hos mig ser det herrens ud. men efter graviditeten håber jeg at den kommer til at se fin ud så jeg evt kan få lavet den igen i samme hul...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.