bullerbassen skriver:
Herhjemme har Silas 14 måneder AB og lige nu er det bare nået skidt. Han hoster & hoster & hoster ...
Syntes ikke rigtig hans maske virker, igår måtte vi vende om da vi skulle på juleindkøb, Silas hostede så meget han Kastede op 
Det samme gjorde han natten til onsdag i sidste uge - Han vågner HVER morgen ved 5-30 tiden og hoster hoster hoster & græder..
Arme barn , hvad filan skal vi gøre for at hjælpe ham 
Det lyder som om han snart hoster sine lunger op
Vi har lige været afsted med Elias i fredags fordi hans lunger hvæste og pev, som de gjorde ved mig da jeg havde AB som lille ung og teenager. Og hun ordinerede flydende astmamedicin til os, som vi kunne hente på apoteket og et par dage med det så er hans hvæsen overstået og han hoster mere sjældent. Vi har også købt pencilin junior på apoteket til ham og det kan efter lægens udtalelse sagtens tages sammen med. Han blev også podet for kold lungebetændelse, men der var heldigvis intet at spore. Han får også varm (lunken) kamille the med jordbær te blandet sammen som han drikker ivrigt af fra sin flaske til fri afbenyttelse 
Han fik dog rødt udslæt over hele kroppen en af dagene, men det forsvandt i løbet af den efterfølgende dag og han lod sig ikke mærke af det. Mistænker lidt præparaterne for det, men da det ikke gjorde ham ondt, så er det bare en sideeffekt til behandlingen. Lægen så godt de begyndende røde mærker, men sagde ikke noget til det bare ok. og havde hun bidt mærke i noget alvorligt, så havde hun gjort mere ved det.
Så jeg ville tage til lægen og få noget AB-medicin til dit barn, bare til at tage toppen for det lyder ikke som om han har ro i sig som det er nu når al energien skal bruges på at hoste og hvæse og mangle luft.
God bedring til jer.
Anmeld