Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: Det gjorde lige min dag lidt bedre... Så jeg ikke behøver ud nytårsdag og handle ind....
Det gjorde lige min dag lidt bedre... Så jeg ikke behøver ud nytårsdag og handle ind....
nytårs shopping bliver der ingen af til mig.. skal bare forholde mig i ro så babyen ik kommer 5 dage før tid.. gider ik føde i dec..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
karina pigen skriver: nytårs shopping bliver der ingen af til mig.. skal bare forholde mig i ro så babyen ik kommer 5 dage før tid.. gider ik føde i dec..
Hehe... det kan Jeg godt forstå.... Jeg er selv december barn... Man skal bare planlægge såååå lang tid før med fødselsdagfest pga. julefrokoster o.s.v. ellers kan ingen....
Håber bebs bliver derinde til Jan.....
Hej
JEg arbejder i bank, alle banker og sparekasser har lukket den 31 dec. Derfor kommer kontanthjælp, su osv, det plejer at komme den sidste dag i md. den 30.
Så are rolig alle sammen.
God jul til alle
Anonym skriver: Er det den 30 eller er det fredag d. 31 vi får løn fra fx kontanthjælp eller Su? min kæreste er på Su og jeg selv er på KH ? men ved ikke hvornår den lander i denne måned ? svigermor siger den 30 men det jo ikke den sidste hverdag i måneden.... eller er det?
Er det den 30 eller er det fredag d. 31 vi får løn fra fx kontanthjælp eller Su? min kæreste er på Su og jeg selv er på KH ? men ved ikke hvornår den lander i denne måned ? svigermor siger den 30 men det jo ikke den sidste hverdag i måneden.... eller er det?
Det er 100procent D. sidste hverdag i måneden , hvor banken har åben , så det er D. 30 KH, får, ved desværre ikke med SU
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128