hvornår lander lønnen i denne mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

malenecl

Anonym skriver:

hvordan ser det ud med jer og kontant hjælp . får i begge forhøjet kontanthjælp af at i venter barn eller er det kun dig der får det? hvis i gør

Jeg får som forsøger men det er kun mig som gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

twinny

Så SU lander også d. 30???

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

Anonym skriver:

Er det den 30 eller er det fredag d. 31 vi får løn fra fx kontanthjælp eller Su? min kæreste er på Su og jeg selv er på KH ? men ved ikke hvornår den lander i denne måned ? svigermor siger den 30 men det jo ikke den sidste hverdag i måneden.... eller er det?

jeg er sikker på at det er den 30..det er den sidste bank dag i mdr...

den 31 har banken lukket nemlig..

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

malenecl skriver:

Jeg får som forsøger men det er kun mig som gør det

Oki doki det troed jeg bar ik man gjorde for at være ærlig det ihvertfald ik hvad de har forklaret her i vores by, men ok nu jeg os på SU såe

Anmeld

22. december 2010

twinny

karina pigen skriver:

jeg er sikker på at det er den 30..det er den sidste bank dag i mdr...

den 31 har banken lukket nemlig..

Det gjorde lige min dag lidt bedre...  Så jeg ikke behøver ud nytårsdag og handle ind....

Anmeld

22. december 2010

malenecl

Anonym skriver:

Oki doki det troed jeg bar ik man gjorde for at være ærlig det ihvertfald ik hvad de har forklaret her i vores by, men ok nu jeg os på SU såe

Jeg ved så ikke hvordan det er med SU . Men jeg får som forsørger, og har gjort det siden uge 12.

Anmeld

22. december 2010

twinny

Jeg kan i hvertfald se på danskebank's hjemmeside, at de holder lukket den 31 dec.... juhhhuuuuuu....

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg kan i hvertfald se på danskebank's hjemmeside, at de holder lukket den 31 dec.... juhhhuuuuuu....

uh dejligt har os selv danske bank så det da godt du lige kom til at tænke på at kigge på deres hjemmeside, så langt tænkte jeg ikke selv

Anmeld

22. december 2010

H+S Skjolgborg.

Jeg ringede til kommunen til morgen og alle på kontanhjælp får den 30/12 jeg skulle lige høre hvor meget jeg ville få da bi jo stiger hver jan mdr i penge.Dejligt jeg få 12081 kr efter skat før fik jeg 11947 kr så lidt har vel også godt..

Børnebidrag og børnefamilieydelse dem tjekke jeg dog på nette da man jo ikke betaler skat af disse to.

Anmeld

22. december 2010

twinny

Anonym skriver:

uh dejligt har os selv danske bank så det da godt du lige kom til at tænke på at kigge på deres hjemmeside, så langt tænkte jeg ikke selv

Hehe.... jaah...  det er godt, så behøver man ikke finde rundt som en stukken gris, d 31. Fordi man ingen penge har før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.