hvornår lander lønnen i denne mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.767 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Anonym trådstarter

Er det den 30 eller er det fredag d. 31 vi får løn fra fx kontanthjælp eller Su? min kæreste er på Su og jeg selv er på KH ? men ved ikke hvornår den lander i denne måned ? svigermor siger den 30 men det jo ikke den sidste hverdag i måneden.... eller er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Er det den 30 eller er det fredag d. 31 vi får løn fra fx kontanthjælp eller Su? min kæreste er på Su og jeg selv er på KH ? men ved ikke hvornår den lander i denne måned ? svigermor siger den 30 men det jo ikke den sidste hverdag i måneden.... eller er det?

jeg ved det ikke, men kigger lige over skuldren

Anmeld

22. december 2010

eElak

er 90% sikker på det er d. 30.12 

D. 31 har banker osv. lukket, og mange steder anses det som "helligdag"... 

______________________________________-

Kopieret fra vejle kommunes hjemmeside, men det burde gælde i hele landet

Månedsudbetalingen i december af kontanthjælp, revalideringsydelse, ledighedsydelse, fleksydelse, syge- og barselsdagpenge overføres som normalt til borgernes nemkonto 30. december.
Folke- og førtidspensionerne overføres ligeledes 30. december, mens boligstøtte først går ind på kontoen 4. januar. 
Ydelsescentret sender først udbetalings-meddelelsen ud den 4. januar 2010.

Anmeld

22. december 2010

malenecl

Min forlovede og jeg er selv på kontanthjælp og han tror det er den 31. Men er ikke helt sikker! Vil også gerne selv vide det, så kigger lige med

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

er 90% sikker på det er d. 30.12 

D. 31 har banker osv. lukket, og mange steder anses det som "helligdag"... 

ja det er nemlig os det jeg tror, og mener de ser det som en helligdag, så jeg håber da på det bliver den 30, så man kan nå og købe lidt nytårskrudt hehe

Anmeld

22. december 2010

eElak

Månedsudbetalingen i december af kontanthjælp, revalideringsydelse, ledighedsydelse, fleksydelse, syge- og barselsdagpenge overføres som normalt til borgernes nemkonto 30. december.
Folke- og førtidspensionerne overføres ligeledes 30. december, mens boligstøtte først går ind på kontoen 4. januar. 
Ydelsescentret sender først udbetalings-meddelelsen ud den 4. januar 2010.

Anmeld

22. december 2010

Trine89

Den går ind den 30  

eller det gør min hvert fald.

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

malenecl skriver:

Min forlovede og jeg er selv på kontanthjælp og han tror det er den 31. Men er ikke helt sikker! Vil også gerne selv vide det, så kigger lige med

hvordan ser det ud med jer og kontant hjælp . får i begge forhøjet kontanthjælp af at i venter barn eller er det kun dig der får det? hvis i gør

Anmeld

22. december 2010

Pena

Sidste bankdag er 30.12, så der kommer pengene.

Anmeld

22. december 2010

A.

30 for kh og 23 for dagpenge hvis det er fra a kassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.