min sidste vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: så tøser har i udfyldt, min sidste vilje??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.973 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. september 2008

Fam. Madsen

hey tøser

jeg er lige nysgerri, da jeg lige har fået udfyld min sidste vilje, kom jeg til og tænke på hvor mange der har udflyldt den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

A.

hov hvad er det for noget og hvor hen udfylder man det??:$

Anmeld

4. september 2008

Fam. Madsen

det er en bog, hvor du skriver din ønsker til din begravelse, du finder den på bedemanden.dk
den kan også hentes hos en bedemand

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Du kan også skrive det på et almindeligt stykke papir og ligge det sammen med dit testamente eller lignende...

Faktisk var det ikke nødvendigt for mig at udfylde det, da ALLE omkring mig ved hvad jeg vil den dag jeg ikke er her mere, men hensyn til begravelse, organdonation osv... Men den er udfyldt alligevel - for en sikkerheds skyld...

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

Ej, det er altså ikke noget jeg gør eller har tænkt mig at gøre.
Begravelser og bisættelser er for de levende og ikke de døde...så jeg synes de skal vælge hvad de vil gøre ved min rester når den dag opstår.
Knus Eva...som er donor og det er vidst det er vigtigt for mig.

Anmeld

4. september 2008

wamse

nej jeg har det nok som Eva, det må helt og holdent være op til mine efterladte at beslutte, hvad de har det bedst med. Jeg har dog været tilmeldt som organdonor i 13 år nu, og det vil jeg ikke have der rokkes ved.

Anmeld

4. september 2008

A.

nå sådan noget nej da skal ikke lave det jeg er jo død på den tidspunkt så er ligesom ligeglad...det er neste jeg har valgt er at jeg er organdonor og det er utrolig vigtig for mig

Anmeld

4. september 2008

Pia.

jeg hopper også med på Eva´s vogn... - det er slet ikke et emne jeg vil ind på... uha det løber mig koldt ned af ryggen når man begynder at snakke om døden, det er jeg ikke særlig glad for og har meget svært ved at forstå og acceptere vi skal den vej - er så bange for at dø ...

Anmeld

4. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har simpel ikke taget mig sammen endnu - men det har været i tankerne lige siden jeg blev gravid.

Jeg har også planer om at udfylde den der med genoplivning og kunstig "vedligeholdelse", som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.

Anmeld

4. september 2008

A.

Jeanne skriver:

Jeg har simpel ikke taget mig sammen endnu - men det har været i tankerne lige siden jeg blev gravid.

Jeg har også planer om at udfylde den der med genoplivning og kunstig "vedligeholdelse", som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.

ja hvor finder man den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.