Alkoholiker hvis de får sut!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

oo

aaaaaarh, sku vi nu æt liiiii´!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SiLiMiMa

NONSENS.....

Anmeld

21. december 2010

SiLiMiMa

Tjuhl skriver:

aaaaaarh, sku vi nu æt liiiii´!

hehe

Anmeld

21. december 2010

JulieE

Det var dog helt langt ude at sige sådan noget.... Vil gerne se noget teori der bakker den idé om

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Cris skriver:

Nå, ikke fordi de har haft en lorte barndom eller en trauma eller de har oplevet en social belastet famile eller fordi de psykist har haft brug for hjælp og de kunne ikke finde på at finde hjælp inden det gik galt, nej nej, det er fordi man giver sut til ungerne! hahahahahaha

Nej altså... Jeg synes, at SP efterhånden skulle få nyere material til at læse på deres uddanalse, for nogle af dem øddelægger faktisk meget på nybagte forældre... Faktisk skal man passe på, når babier og små børn ikke få nok af mor, det kan have en større betydning end at bruge sut... Jeg har også hørt en god joke fra en SP som min veninde fik: det er bedre at du stopper med at amme om natten for så kan de spise rigtigt mad (???) det er ligesom at give barnet softice hele natten og så prøve at give dem morgenmad  softice??!!   Jeg ved ikke, hvad hun har haft i hendes bryster, men jeg har mælk! Det er i orden at give MME men ikke softice der kommer ud af brysterne! Pyha! Som sagt, det er godt, at jeg laver mælk i mine! Så skal jeg ikke tænke på det!

Kan altså ikke dy mig..og nej jegved godt jeg ikke har tid LOL..men...hvad så med mørke kvinder...har de i deres..cacaomælk eller brun softice???
No offence...men den skulle lige ud mellem sidebenene....skal lige sige at min bedste veninde er mørk som et stykke chokolade og ammer fuldtime nr 4...tror lige jeg skal give hende den ved lejlighed...hun plejer nemlig selv at sige at hendes unger får cacaomælk 

Anmeld

21. december 2010

TbCp

HAHAHAHA det er da det dummeste jeg længe har hørt!!!

Anmeld

21. december 2010

Benjamins'mor

Har jeg godtnok aldrig hørt.

Har hørt at du ikke må give dem sut de første par uger fordi babyen ellers har svært ved at sutte på dit bryst. Men aner ikke om det passer.

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

så skulle alle jeg kener blive alkoholiker

og jeg er ikk selv alkoholiker og jeg brugte sut til jeg var 5

Anmeld

21. december 2010

JonTri

Hold da helt op noget pis at fyre af. Hmm da jeg havde hf psykologi, kan jeg huske at min lærer nævne noget, der ku minde om det sp siger. Freud - den gamle tosse - har jo delt barndommen op i faser og fra 0-1 eller 2 gennemlever man oralfasen - hvor ALT skal i munden. Læren fyrede at, at Freud mente at hvis man blev stimuleret for lidt eller for meget (ved evt sut), så sku man også oral tilfredsstilles senere, da man ville få et knæk. Denne tilfredsstillelse sku så være gennem alkohol og smøger - og lign.

Hmm hun lyder godt nok inkompetent og ligeså tosset som Freud 

Anmeld

21. december 2010

MariaJ

Cris skriver:

Nå, ikke fordi de har haft en lorte barndom eller en trauma eller de har oplevet en social belastet famile eller fordi de psykist har haft brug for hjælp og de kunne ikke finde på at finde hjælp inden det gik galt, nej nej, det er fordi man giver sut til ungerne! hahahahahaha

Nej altså... Jeg synes, at SP efterhånden skulle få nyere material til at læse på deres uddanalse, for nogle af dem øddelægger faktisk meget på nybagte forældre... Faktisk skal man passe på, når babier og små børn ikke få nok af mor, det kan have en større betydning end at bruge sut... Jeg har også hørt en god joke fra en SP som min veninde fik: det er bedre at du stopper med at amme om natten for så kan de spise rigtigt mad (???) det er ligesom at give barnet softice hele natten og så prøve at give dem morgenmad  softice??!!   Jeg ved ikke, hvad hun har haft i hendes bryster, men jeg har mælk! Det er i orden at give MME men ikke softice der kommer ud af brysterne! Pyha! Som sagt, det er godt, at jeg laver mælk i mine! Så skal jeg ikke tænke på det!

Jeg ville simpelthen være så flov på mit fags vegne, hvis jeg var sundhedsplejerske. Hvor ER der bare utrolig meget ævl, der bliver serveret som sandhed, når det kommer ud af munden på en sundhedsplejerske. Jeg UNDRER mig over at der ikke virker til at være nogen særlig høj faglig standard for hvad de skal kunne og hvor meget de skal holde sig opdateret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.