Alkoholiker hvis de får sut!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. december 2010

>>Carina<<

Min veninde har lige fået at vide af sp at hvis de gir deres få uger gamle søn en sut så er der meget stor chance for at ham blir alkoholiker eller får bulimi fordi de vænner ham til at blive tilfredsstillet ved at få noget i munden. Syns det er så langt ude. Er der nogen af jer der har fået samme besked?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

BinaMor

hahahaha...og dog!! tænk hvis han blir afhængig af mad fordi det skal igennem munden

Anmeld

21. december 2010

Triile

nej det har jeg aldrig hørt, og synes det lyder ret langt ude. Tænk hvor mange børn der bruger sut.

Hende tror jeg ikke jeg ville lytte ret meget til

Anmeld

21. december 2010

fif

Carina1984 skriver:

Min veninde har lige fået at vide af sp at hvis de gir deres få uger gamle søn en sut så er der meget stor chance for at ham blir alkoholiker eller får bulimi fordi de vænner ham til at blive tilfredsstillet ved at få noget i munden. Syns det er så langt ude. Er der nogen af jer der har fået samme besked?

Det lyder da helt vildt mærkeligt!! Har jeg godt nok aldrig hørt før.. hehe...

Anmeld

21. december 2010

>>Carina<<

Triile skriver:

nej det har jeg aldrig hørt, og synes det lyder ret langt ude. Tænk hvor mange børn der bruger sut.

Hende tror jeg ikke jeg ville lytte ret meget til

Nej det sagde jeg også til hende

Anmeld

21. december 2010

Dinna88

Carina1984 skriver:

Hold da fast! 
Jeg brugte sut til jeg var 7, eller 6, og jeg ELSKER!! Mad. Jeg spiser minimum hver 2 time. (Og nej, jeg kaster det ikke op igen )
Og mit forbrug af alkohol er tæt på 0, fordi jeg får GRUMME tømmermænd. Så....  

Anmeld

21. december 2010

NoName

HAHAHAHAAHAHAHAH - undskyld, men det har jeg da aldrig hørt før...

jeg brugte MEGA mange sutter som lille, og jeg har hverken bullimi eller alkoholiske tendenser eller noget andet Jeg er bare ganske almindelig og små sær.... Tror bestemt det er en and...

glædelig jul.... NoName

Anmeld

21. december 2010

jannebjerre

Sikke da en sindsyg sp!!!!! Så ville viDælme ha flere alkoholikere i landet end vi har!!!

Anmeld

21. december 2010

D-Micka

Heheh,.. Den har jeg godt nok ikke hørt før Synes det er lidt morsomt .. 

Jeg brugte sut fra dag 1 og til jeg var 3-4..

Har aldrig rigtig drukket alkohol og tør også godt sige at jeg ikke har bulimi

Kender heller ikke nogen alkoholikere eller nogen med spiseforstyrelse .. 

Men, ja ? Hvem ved hihihi

Anmeld

21. december 2010

dorthemus

Er egentligt lidt rystet over, at en sp siger sådan noget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.