Nå, ikke fordi de har haft en lorte barndom eller en trauma eller de har oplevet en social belastet famile eller fordi de psykist har haft brug for hjælp og de kunne ikke finde på at finde hjælp inden det gik galt, nej nej, det er fordi man giver sut til ungerne! hahahahahaha
Nej altså... Jeg synes, at SP efterhånden skulle få nyere material til at læse på deres uddanalse, for nogle af dem øddelægger faktisk meget på nybagte forældre... Faktisk skal man passe på, når babier og små børn ikke få nok af mor, det kan have en større betydning end at bruge sut... Jeg har også hørt en god joke fra en SP som min veninde fik: det er bedre at du stopper med at amme om natten for så kan de spise rigtigt mad (???) det er ligesom at give barnet softice hele natten og så prøve at give dem morgenmad 

softice??!! 

Jeg ved ikke, hvad hun har haft i hendes bryster, men jeg har mælk! Det er i orden at give MME men ikke softice der kommer ud af brysterne! Pyha! Som sagt, det er godt, at jeg laver mælk i mine! Så skal jeg ikke tænke på det! 
Anmeld