Bertel Haarder går amok :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Frk. Himmelblå

18januar/kats skriver:

Det er et lavt og fladpandet interview, der udstiller en politiker der bliver fanget på det forkerte ben.
Han bliver spurgt om det samme igen og igen og igen....
Og så hjælper det ikke at det er after hours.

Det lugter lidt af gabestok og skraldespandsjournalistik.

Offentliggørelsen af brevet, er en skadefro finger i såret på Bertel Haarder.

Er ikke fan af Bertel, MEN har så svært ved at se, hvorfor det bras skulle lægges ud på nettet.

Savner sobre journalister med for bare 5 øre dannelse og situationsfornemmelse.

Glædelig snarlig juuuuuul

Helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Mettemus

Secrets skriver:

Det er jeg helt klart enig i, og kan simpelthen ikke døje de sensationsjournalister! 

Nej, men de får bare så meget opmærksomhed og spalteplads og skaber nemt sådan en uklædelig "det er godt nok også for dårligt" stemning

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Jeg synes det er skræmmende at han ikke magter at gå inden han skaber sig som en tosse....tænk engang, han skal være med til at bestemme i vores samfund og mandne har ikke engang styr på sig selv.

Lige meget hvad journalister gør, så har han valget at køre med eller sige at det her ikke fører nogen steder hen og at mødet må foregår på anden vis og andet sted.

Jeg har på ingen måde ondt af ham, hvis man er så syg at man ikke kan magte at sige til og fra og at man på sørgeligste vis prøver at bortforklare noget som tydeligt ikke kan, så er det bare ikke sådan et job man skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.