Bertel Haarder går amok :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

ønskebørn74

Håber han endelig ryger af det skvat... Hele vores sundhedssystem ødelægger de lige nu... Klart når han er syg i roen..... Godt der snart er valg...

Bare min mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Kats

Det er et lavt og fladpandet interview, der udstiller en politiker der bliver fanget på det forkerte ben.
Han bliver spurgt om det samme igen og igen og igen....
Og så hjælper det ikke at det er after hours.

Det lugter lidt af gabestok og skraldespandsjournalistik.

Offentliggørelsen af brevet, er en skadefro finger i såret på Bertel Haarder.

Er ikke fan af Bertel, MEN har så svært ved at se, hvorfor det bras skulle lægges ud på nettet.

Savner sobre journalister med for bare 5 øre dannelse og situationsfornemmelse.

Glædelig snarlig juuuuuul

Anmeld

21. december 2010

Ranarupta

Altså det kan da aldrig nogensinde være journalistens skyld, at Haarder reagerer som han gør. 
Man vælger selv, hvordan man opfører sig. At Haarder så ikke er rask og velmedicineret er en anden sag.

Jeg synes som sådan ikke, at det skal holde udenfor offentligheden. Hvis det havde været en politibetjent eller en pædagog, så var det blevet vist og der havde været ramaskrig.

Haarder er truende og virkelig ubehagelig i sin opførsel. Jeg synes - uanset hvilken stilling, han havde haft - at han som det mildeste skulle have en KRAFTIG irettesættelse og så burde han måske nok lige undersøge om der skal ændres noget ved medicinen.

Anmeld

21. december 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Det er et lavt og fladpandet interview, der udstiller en politiker der bliver fanget på det forkerte ben.

Er ikke fan af Bertel, MEN har så svært ved at se, hvorfor det bras skulle lægges ud på nettet.

Jeg kunne ikke være mere enig!

Anmeld

21. december 2010

KajaHH

Jeg synes nu det var ok at vise det klip, for jeg synes det er fint at vi også kan se at de har andre sider end kun den stive del af politik, men at der også er et menneske bag med følelser.

At jeg så synes Haarder går over stregen og opfører sig som min 4 årige når hun ikke får sin vilje synes jeg lige er i overkanten, så jeg har faktisk ondt af dr. manden, men også lidt af Haarder fordi han ikke kan styre sit temprament.

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

18januar/kats skriver:

I hear you!

Bryder mig overhovedet heller ikke om ham som politiker, men det der - det er bare unødvendigt og endnu et ex på hvordan jounarlister får flyttet fokus fra politik til politiker.

Anmeld

21. december 2010

Laulund87

Ranarupta skriver:

Altså det kan da aldrig nogensinde være journalistens skyld, at Haarder reagerer som han gør. 
Man vælger selv, hvordan man opfører sig. At Haarder så ikke er rask og velmedicineret er en anden sag.

Jeg synes som sådan ikke, at det skal holde udenfor offentligheden. Hvis det havde været en politibetjent eller en pædagog, så var det blevet vist og der havde været ramaskrig.

Haarder er truende og virkelig ubehagelig i sin opførsel. Jeg synes - uanset hvilken stilling, han havde haft - at han som det mildeste skulle have en KRAFTIG irettesættelse og så burde han måske nok lige undersøge om der skal ændres noget ved medicinen.

Enig!

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Mettemus skriver:

I hear you!

Bryder mig overhovedet heller ikke om ham som politiker, men det der - det er bare unødvendigt og endnu et ex på hvordan jounarlister får flyttet fokus fra politik til politiker.

NÅ nå, lad os nu ikke generalisere over alle journalister. Der findes faktisk dem, som gør et hårdt arbejde for at sikre, at journalistik er sober og i orden. Jeg kender personligt en af dem, som jeg elsker meget højt 

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Secrets skriver:

NÅ nå, lad os nu ikke generalisere over alle journalister. Der findes faktisk dem, som gør et hårdt arbejde for at sikre, at journalistik er sober og i orden. Jeg kender personligt en af dem, som jeg elsker meget højt 

Nej selvfølgelig Det var nu heller ikke meningen at generalisere, men kan godt se, at det kom til at fremstå sådan. Synes bare desværre dem der skaber sensationshistorierne og forsiderne tit kommer til at overdøve de seriøse som måske tager kildekritik en lidt mere seriøst

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Mettemus skriver:

Nej selvfølgelig Det var nu heller ikke meningen at generalisere, men kan godt se, at det kom til at fremstå sådan. Synes bare desværre dem der skaber sensationshistorierne og forsiderne tit kommer til at overdøve de seriøse som måske tager kildekritik en lidt mere seriøst

Det er jeg helt klart enig i, og kan simpelthen ikke døje de sensationsjournalister! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.