Bertel Haarder går amok :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. december 2010

2babygirls

hi hi, har I set dette klip ???

Det er da lidt synd for ham at hans spind doktor ikke lige har været helt på forkant, men kunne ikke lade hver med at trække et lille smil.

Læs brevet med undskyldningen til journalisten bagefter, på siden

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/12/19/193108.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Ranarupta

Tina&Martin skriver:

Det er da lidt synd for ham at hans spind doktor ikke lige har været helt på forkant, men kunne ikke lade hver med at trække et lille smil.

Jeg har enormt ondt af ham.
Han er manipdepressiv og han er tydeligvis ikke velmedicineret pt...

Anmeld

21. december 2010

Valle81

Tina&Martin skriver:

Hi hi - jeg måtte grine da jeg så det i tv.

Synes det er synd for både ham og journalisten og synes det er helt uden releans for nogen som helst at det er blevet vist:0)

Anmeld

21. december 2010

2babygirls

Ranarupta skriver:

Jeg har enormt ondt af ham.
Han er manipdepressiv og han er tydeligvis ikke velmedicineret pt...

Oh nej dog... Ja så er det jo ikke rart for ham

Anmeld

21. december 2010

Manakauapo

Jeg syntes virkelig ikke at det klip skulle have været offentliggjort. Hvis du lytter godt efter står kameramanden flere gange under seancen og griner af det hele. Det der skete har absolut ingen relevans for os herhjemme. DR skulle tage og tage sig sammen. Det der blev sagt, blev sagt mand til mand! Og det skulle ikke optages!

Og kan egentlig godt forstå at Bertel Haarder flippede på den journalist. Når man siger man kun har 10 minutter, så har man kun 10 minutter. Bertel Haarder skippede en del for at kunne stille op til det interview og så blev han røvrendt på den måde.

Bertel Haarder er stadigvæk også kun et menneske. Selvom han er politiker har han altså også et privatliv, som tydeligvis ikke blev respekteret her.

Hvis det var mig, der blev behandlet for den måde, var jeg altså også flippet på den måde!

Anmeld

21. december 2010

Mullebergen

Jeg synes det er smaddersynd for begge parter.

Dels for journalisten som ud af det blå bliver overfuset for at stille spørgsmål, det er muligt at Haarder synes han er provokerende men det må man altså finde sig i som politiker, det sker jo hver dag!

Jeg synes også det er synd for Haarder hvis han virkelig ikke er blevet ordentlig informeret om hvilke spørgsmål der blev stillet, manden er jo tydeligvis frustreret og selvom jeg ikke er enig i hans politik, er han en god politiker og kun et menneske!

Anmeld

21. december 2010

SiLiMiMa

MatildeS skriver:

Jeg synes det er smaddersynd for begge parter.

Dels for journalisten som ud af det blå bliver overfuset for at stille spørgsmål, det er muligt at Haarder synes han er provokerende men det må man altså finde sig i som politiker, det sker jo hver dag!

Jeg synes også det er synd for Haarder hvis han virkelig ikke er blevet ordentlig informeret om hvilke spørgsmål der blev stillet, manden er jo tydeligvis frustreret og selvom jeg ikke er enig i hans politik, er han en god politiker og kun et menneske!

heise

Anmeld

21. december 2010

2babygirls

Kageteenageren skriver:

Jeg syntes virkelig ikke at det klip skulle have været offentliggjort. Hvis du lytter godt efter står kameramanden flere gange under seancen og griner af det hele. Det der skete har absolut ingen relevans for os herhjemme. DR skulle tage og tage sig sammen. Det der blev sagt, blev sagt mand til mand! Og det skulle ikke optages!

Og kan egentlig godt forstå at Bertel Haarder flippede på den journalist. Når man siger man kun har 10 minutter, så har man kun 10 minutter. Bertel Haarder skippede en del for at kunne stille op til det interview og så blev han røvrendt på den måde.

Bertel Haarder er stadigvæk også kun et menneske. Selvom han er politiker har han altså også et privatliv, som tydeligvis ikke blev respekteret her.

Hvis det var mig, der blev behandlet for den måde, var jeg altså også flippet på den måde!

Ja helt klart. 10 min er 10 min. og som han skriver i sit brev skulle han slet ikke have stilt op. det var jo alt for stresset.

Og nej klippet skulle aldrig have været off. gjort.. ret barnligt at DR

Anmeld

21. december 2010

Dinna88

Kageteenageren skriver:

Jeg er helt enig med dig. Det er så tydeligt at den knækker for ham fordi han er presset. Han nævner sine personlige ting, hvilket virkelig er et tegn på at det rammer ham det her.

DR folkene er nogle svin, at de offentliggører det; de havde et fint interview i starten, som de kunne have brugt! Og deres argumenter for hvorfor de har offentliggjort det er sølle: "vi synes befolkningen skal se bla bla bla" - Men filmen knækker jo for manden, der er lige så menneskelig som os! Jeg synes simpelthen det er så synd. I første omgang grinte jeg, indtil det gik op for mig hvor slemt det egentlig står til.

Anmeld

21. december 2010

wamse

Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor vi ikke skulle se hans vredes udbrud. Hvorfor skal vi ikke se, at de reagerer som alle os andre? Hvorfor skal vi kun se dem, når de er vel forberedt på et interview? Forstår slet ikke, hvorfor en politiker ikke skal vises når han taber besindelsen. Jeg synes det er helt fair at klippet blev vist, hvis det havde været en af alle os andre danskere, så var det da også blevet vist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.