Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har to ørkenrotter - meget nemme dyr!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha ja, de er saa grimme at de faktisk er nuttede.
Den har jeg hørt før hihi. Ja min kærestes kammerat, syntes hun er ulækker, men efter hun havde brugt en halv dag på at gøre ham opmærksom på hende (ved at følge ham og sætte sig foran ham og kigge op på ham med store hundeøjne), endte det alligevel med at han måtte indrømme hun havde en vis charme, dog stadigvæk ikke en hund han vil have hihi.
Her hjemme bor lille bitte mikroskopiske NOVA.
Hun er knapt tre år gammel, og vejer 1300g. Hun er så fin, og har taget så godt i mod sin nye lillesøster.
Her kommer så lige MAX spam med Nova
Cho skriver: I kan jo også få en powder puff, de er samme race bare med pels Her er et billede af min vuf´s søster, samme race bare Chinese Crested powder. Cho er en Chinese Crested hårløs. De er meget spichelle i deres måde at være på, de "griner" lige som os, og siger nogle lyde som andre hunde ikke engang kan forsøge at gøre efter, hihi, og så er de meget familie knyttede, de er ikke så meget for fremmede, men knytter sig meget til ejerne.
I kan jo også få en powder puff, de er samme race bare med pels Her er et billede af min vuf´s søster, samme race bare Chinese Crested powder. Cho er en Chinese Crested hårløs. De er meget spichelle i deres måde at være på, de "griner" lige som os, og siger nogle lyde som andre hunde ikke engang kan forsøge at gøre efter, hihi, og så er de meget familie knyttede, de er ikke så meget for fremmede, men knytter sig meget til ejerne.
Ved godt de findes med pels... Men jeg vil have en uden....
Ska nok få kæresten overtalt....
har 11 hunde
Vi købte en lille hvalp i går . det er en blanding af labardor, bordercollie og cocker spaniel
Smukke Cleo som er den største bissekat der findes. Som snakker hele tiden og fortæller os hvad hun laver. Feks miauer hun på en bestemt måde når hun er ved at gå ombord i vores juletræ
JustAnotherName skriver: Her er vores dejlige hund, William. Til februar er han 12 år - gamle hund!
Her er vores dejlige hund, William. Til februar er han 12 år - gamle hund!
total min drømme hund de er så smukke.............SUK mine bonus unger kan ikke tåle dyr pga pels
Her er det Røskva, Freke og Freja, Freke og Freja og sidste er Zita og Freke
Billederne er taget med mobilen, så kvaliteten er ikke i top.
Her i hjemmet har vi en lille tyk mops som hedder oscar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128