Hvilke dyr har i, i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

eliasogmor

Miamaja skriver:

Skal vi nu ikke vise vores kaeledyr frem i juletiden?

Jeg elsker vores dyr i hjemmet - ja, de sviner oglaver ballade, men de giver mere end de kraever, og det bedste ved dem er, at de holder mig form for ud skal de og lobe hver dag!!

Hvad har I der hjemme? (fisk, hamster, kat, hest eller grise og hons) VIS I Billeder

støvmider.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

morethanperfect

Moffi på 3  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Livas mor

Herhjemme har vi katten Irma, som er Livas bedste ven. Hun er næsten 6 år gammel og vi har haft hende i 4 år nu.. Vi hentede hende på et dyrehjem, hvor hun var bragt ind fordi hun skulle have killinger og den forrige ejer ikke kunne magte det. Så alle hendes killinger var blevet solgt og så lå hun helt alene tilbage og smletede vores hjerter .. Hun  er uden tvivl verdens mest dovne, trofaste, blide og kærlige kat og vi kan slet ikke undvære hende.

Anmeld

21. december 2010

Fines mor

I kan da lige få Hr. Nilsson, da han i fred og ro havde lagt sig til at sove i dukkevognen :-) Han endte med at få en køretur, som ikke så ud til at påvirke ham:-))

Anmeld

21. december 2010

mamalicious

Border collien Kiwi og Maine coon løvemissen Maximus  og vores lille maine coon misling - Mokka , som desværre rendte væk efter 3 mdr. i hjemmet

Anmeld

21. december 2010

nilletøz

Neeej hvor har i alle sammen nogle dejlig kæledyr

Her er mine dejlig dyr...

Min elsekde chinchilla Bob.. (som vi desværre måtte aflive da vi flyttede tilbage til kbh, han havde ikke klarede turen )

Min gamle kat Mew som blev hos min mor da jeg flyttede, han var faldet så godt til, så ville ikke rive ham ud af sit hjem, men han kommer altid løbene hen til mig når jeg kommer... Så dejligt..

Vores skøre min dejlig hund Tøsen på 6år med nissehue...

Anmeld

21. december 2010

Mira0911

Vi har en labber Thor og 3 Marsvin, Oscar, Twister og Speedy... 

Anmeld

21. december 2010

Hasselnødden

Kan slet ikke forestille mig mit liv uden dyr! Det ville være sørgeligt - og så selvom jeg har mand og barn. Tanken er utænkelig!  så heldigvis slipper jeg for det  for vi er glade for dyr og elsker dem højt og værdsætter hver og en behårede engel vi møder!

Sikke dejlige omfangsrig jeres dyr(e)"samlinger" er  og dejlige på hver deres "capturede" måde

Anmeld

21. december 2010

twinny

Cho skriver:

Her er min lille vuf Cho, hun er lige så skøn og dejlig, som hun er anderledes. hi hi ikke en hund efter alles smag, men lige efter min. (Men stod det til mig alene, så havde jeg alle dyr i verden hihi.)

Det er en vild sej hunderace af udseende.. Nu kender jeg ikk så meget til deres personlighed, Men jeg kunne vildt godt tænke mig en, men kæresten synes de er ulækre...

Anmeld

21. december 2010

malenecl

Det her er min mors hund, "vi" fik ham da jeg boede hjemme. Han er en hvalp der på, men er et år nu . Og han er bare lækker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.