Hvilke dyr har i, i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Ryberg

Det eneste husdyr vi har slog jeg ihjel her igår... begravelsen foregik udenfor i skraldespanden...

Jeg MENER.. at den så lidt a la ud af den her

(håber i kan klare joken)

Ellers har vi ingen husdyr ... men hvor er alle jeres dog bare NULLER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Miamaja

eliasogmor skriver:

støvmider.....

hehe ja, de er nok svaere at faa et billede af

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

KittyGirl skriver:

Det eneste husdyr vi har slog jeg ihjel her igår... begravelsen foregik udenfor i skraldespanden...

Jeg MENER.. at den så lidt a la ud af den her

(håber i kan klare joken)

Ellers har vi ingen husdyr ... men hvor er alle jeres dog bare NULLER

ah gud... jeg kan ikke klare de der edderkopper. jeg er som regel ikke hys med smaa kravl men dem der. de gor udslaget

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Cho skriver:

Her er min lille vuf Cho, hun er lige så skøn og dejlig, som hun er anderledes. hi hi ikke en hund efter alles smag, men lige efter min. (Men stod det til mig alene, så havde jeg alle dyr i verden hihi.)

haha ja, de er saa grimme at de faktisk er nuttede.

Anmeld

21. december 2010

Ryberg

Miamaja skriver:

ah gud... jeg kan ikke klare de der edderkopper. jeg er som regel ikke hys med smaa kravl men dem der. de gor udslaget

Ja puha... den her overraskede mig endda i håndvasken.. jeg fik noget af et chok kan jeg sige dig.. og så fik den ellers bare en med opvaskebørsten

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

oerbaek skriver:

her hjemme har vi Rocky som er en blandings hund af en golden rettriever og en labradore. han er 7 år og bare en fantastisk hund

Ahhh Han SER fantastisk ud. sikke en skon dreng.

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

KittyGirl skriver:

Ja puha... den her overraskede mig endda i håndvasken.. jeg fik noget af et chok kan jeg sige dig.. og så fik den ellers bare en med opvaskebørsten

Det synes jeg er iorden. Ja, helt dyreven er jeg altsaa ikke

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

JustAnotherName skriver:

Her er vores dejlige hund, William. Til februar er han 12 år - gamle hund!

Hele 12 aar.. og han ser jo NYDELIG ud og velpasset!!!! Det er saa dejligt at se at folk passer saa flot paa deres dyr ogsaa i alderdommen

Anmeld

21. december 2010

JustAnotherName

Hele 12 aar.. og han ser jo NYDELIG ud og velpasset!!!! Det er saa dejligt at se at folk passer saa flot paa deres dyr ogsaa i alderdommen

Tak   Ja, han kræver jo lidt pleje, da hans pels hurtigt knudrer og hans øjne også godt kan løbe lidt, så der sidder "snask" i pelsen ved øjnene.

Så han bliver friseret og får vasket øjne og børstet tænder nu og da.
Da han er en gammel hund, som døjer meget med tænderne, så har han desværre en frygtelig dårlig ånde  ....Men han er så sød og kærlig en hund. Og mange tager fejl af hans alder, fordi han tér sig, og ligner en hund som er meget yngre ...det bamsede udseende gør ham nok lidt baby/hvalpe-agtig.

Men han kan altså også se herrens ud ....hvor der hænger visne blade i hans hale-hår eller pinde, hehe. Jeg kan blive vanvittig af hans pels, når han fælder - og alt det skidt, som han slæber med indenfor, når der som nævnt sidder grene eller blade osv. i pelsen, hehe 

Anmeld

22. december 2010

Tystys14

Det er en vild sej hunderace af udseende.. Nu kender jeg ikk så meget til deres personlighed, Men jeg kunne vildt godt tænke mig en, men kæresten synes de er ulækre...

I kan jo også få en powder puff, de er samme race bare med pels  Her er et billede af min vuf´s søster, samme race bare Chinese Crested powder.  Cho er en Chinese Crested hårløs.  De er meget spichelle i deres måde at være på, de "griner" lige som os, og siger nogle lyde som andre hunde ikke engang kan forsøge at gøre efter, hihi, og så er de meget familie knyttede, de er ikke så meget for fremmede, men knytter sig meget til ejerne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.