Frygter folk reaktion :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Nej, det ville da også være ærgerligt.
Jeg tænker tilbage på forsommeren, da min den ældste og hendes kæreste kom forbi til en kop saft med isterninger og de fortalte at der var nok et barnebarn på vej.
Ikke et smart tidspunkt og det væltede også en del af min datters planer, men...det var da vidunderligt alligevel
Så der var mange krammer og store tillykker, og det tror jeg ikke man skal miste. Det er så øv at få sådan noget at vide over en telefon.

åårh hvor lyder det da også bare super dejligt

kan dog ikke helt finde ud af hvordan jeg skal sige det.. 

jeg ved hvordan kæresten forældre skal have det af vide, for dem tror jeg at man kan lave sjov med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Trine89 skriver:

åårh hvor lyder det da også bare super dejligt

kan dog ikke helt finde ud af hvordan jeg skal sige det.. 

jeg ved hvordan kæresten forældre skal have det af vide, for dem tror jeg at man kan lave sjov med.. 

Tjaaa..du kan jo sige:
"Ved I hvad...nu når vi ses næste jul, så kommer vi ikke to men tre....."

Og lad den så bare stå og flimre i luften

Anmeld

20. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..du kan jo sige:
"Ved I hvad...nu når vi ses næste jul, så kommer vi ikke to men tre....."

Og lad den så bare stå og flimre i luften

arrh det var da lidt smart hehe så er der også lidt gætte leg i det... 

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Trine89 skriver:

arrh det var da lidt smart hehe så er der også lidt gætte leg i det... 

Ja...hehe, så kan du jo se, hvor længe de er om at opfatte det

Anmeld

20. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Ja...hehe, så kan du jo se, hvor længe de er om at opfatte det

hihihi.. jah det ville være sjovt at se hvorlænge den skal sumre.. 

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Trine89 skriver:

hihihi.. jah det ville være sjovt at se hvorlænge den skal sumre.. 

Ja
Da jeg skulle have Nickolai min yngste, var det netop den mellemste Rebecka, der fik lov til at sige det til sine bedsteforældre.
Så vi og familien sad der ved middagsbordet juleaften og så sagde tøsen (hun blev 7 år den 27. dec) Morfar...ved du hvad??
- Nej, svarede morfar.
- Jo altså morfar..nu denne her jul ikke...der er vi (kan ikke lige huske hvor mange vi var den jul) men næste jul morfar...så er vi een mere!
Og så så hun spændt på ham, mens stilheden langsomt bredte sig.
Herligt, herligt..hehe.
- Er det rigtigt lille Rebecka? Spurgte min far så lidt tyk i mæglet.
- Ja, for jeg skal nemlig ha' en lillebror eller lillesøster, sagde hun så helt høj i hatten.
Og så var der bare almindelige tillykker.
Så du ser...den slags kan være både sjovt og også lidt spændende.

Anmeld

20. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Ja
Da jeg skulle have Nickolai min yngste, var det netop den mellemste Rebecka, der fik lov til at sige det til sine bedsteforældre.
Så vi og familien sad der ved middagsbordet juleaften og så sagde tøsen (hun blev 7 år den 27. dec) Morfar...ved du hvad??
- Nej, svarede morfar.
- Jo altså morfar..nu denne her jul ikke...der er vi (kan ikke lige huske hvor mange vi var den jul) men næste jul morfar...så er vi een mere!
Og så så hun spændt på ham, mens stilheden langsomt bredte sig.
Herligt, herligt..hehe.
- Er det rigtigt lille Rebecka? Spurgte min far så lidt tyk i mæglet.
- Ja, for jeg skal nemlig ha' en lillebror eller lillesøster, sagde hun så helt høj i hatten.
Og så var der bare almindelige tillykker.
Så du ser...den slags kan være både sjovt og også lidt spændende.

Ih jeg kunne lige se det senarie for mig.. hvor lyder det bare hyggeligt.. 

Anmeld

20. december 2010

Louise Diana Ovesen

Smukke du bliver en fantastisk mor, det ved jeg:O)) Og er overbesvist om at Torben også bliver en rigtig god far..

Ja, jeg ved godt i ikke har været sammen meget længe. Men dette er rigtig for jer:O)) I har begge to job, i har allerede funde en støre lejlighed, i har fast indtægt, og i har styr på det hele:O))

Jeg syntes det er rigtig godt for jer, og især sig mus:O))

Og din far og resten af familien, skal nok vænne sig med tanken, også din chef:O) Og hvis ikke lige nu, så med tiden, og de vil være rigtig glad på jeres og dine vegne:O))

Kan godt forstå du er bekymret, men det hele skal nok gå mus:O)) Det ved jeg:O))

Anmeld

21. december 2010

Amso

7 måneder er ikke længe at have været sammen, før man beslutter sig for at få barn sammen.. Men hvis det er det i føler er det rigtige, så er det det i gør..!!  Så tillykke med det..

Jeg har det sådan, at hvorfor vente på lykken, man ved aldrig hvornår "den" slutter. Det kan lige så vel være efter 1 år, 15 år eller aldrig..!! Nogen får barn sammen tidligt, og de klarer det sammen resten af livet.. Nogen får først børn efter 5 eller 10 år, og finder derefter ud af at det ikke går, når en lille bebs er kommet til verden. Men en ting er sikkert, begge parter vil gøre alt for at gøre livet HELT og aldeles vidunderligt for deres fælles barn..!!

Så tænk ikke på hvad de andre vil sige..!, men på om jeres fælles lykke og glæde, er at få det barn Og når i begge rigtig gerne vil og føler for det, og føler jeg modne nok til det ansvar, så kan jeg ingen problemer se i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.