Trine89 skriver:
Jamen kan godt følge dig.
Men jeg er 21 og min kæreste er 23..
Vi har begge Fast indkomst, og jah en rigtig stabil økonomi. og min kæreste og jeg har nu "kun" været sammen i 7måneder.. men vi er enige om dette..
og tror også lidt at det altid har lagt i kortene at jeg skulle være ung mor. Hvis du forstår..
og tror som sagt tror jeg også min familie vil "give mig ret" i at jeg skal være ung mor, når de lige har slugt den
jamen så kan jeg faktisk godt forstå du er bekymret----for hvis det var min datter ville jeg nok desværre reagere skeptisk, uanset hvor meget jeg holdt af hende.
7 mdr er for mig overhovedet ikke i nærhende af hvad jeg synes er ok for at sætte et barn til verden sammen. For det er første efter ca 2 års tid man har en reel ide om det holder flere år eller ej. I de 7 mdr i har været kærester har i ikke slet ikke lært hinanden at kende overhovedet. I tænker nok i gør det, men beviset fra statistikkerne viser noget heeeeeelt andet.
Og alderen er også imod dig oven i den anden beslutning som er MEGET overilet.
Nu vil jeg på ingen måde lyde som din mor, men det er lige præcis de tanker jeg ville have hvis du var min datter og var gravid. 
Så selv om du finder dig selv moden og ansvarsbevidst vil den tanke at har har kastet jer ud i et barn uden at have været sammen mere end 7 mdr tælle 90 ned på den beslutning modenhedsmæssigt.
Jeg siger bestemt ikke du vil gå fra din fyr inden for 2 års tid, eller at du vil stå hårdt i det alene senere hen, eller at du bliver en dårlig mor eller noget som helst i den stil. Det har intet med det at gøre, men de tanker du frygter fra din nærmeste omgangskreds, og det er sikkert de samme tanker som jeg skriver ned nu de også vil have, i hvert fad i starten.
Måske vil du skulle give dem længe til at sluge kamelen, måske sluger de den med det samme:-)
-uanset hvad, så håber jeg det bedste frem over for jer alle 3