Hjemmelavet sushi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Ann.

Polkaprik skriver:

Uh nu ved jeg ikke lige hvad for noget af pynten du mener. Men der er nigiri med Shitakesvampe, grillet rød peber og grønne asparges. Båndet rundt om er helt almindelig Noritang der er klippet i strimler. Ellers er der brugt forskellige slags kaviar og Caviart (fake kaviar som er lavet på tang) og så selvfølgelig ristede sesamfrø

Af fyld osv bruger jeg

Rødtun, Hoki, kæmperejer, kammuslinger, laks, ørred, hellefisk, røget ål, røget ørred og krabbekød.

Grønne bønner, rødkål, kinaradisse, gulerødder, agurk, avokado, mango, peberfrugt og chili.

Wasabi, wasabimayonaise og philadelphia ost.

Wasabimayo er det det som de plejer at komme i? Altså spicymayo?

De der forskellige slags kaviar, de kan vel fåes hos fiskehandleren?

Undskyld jeg spørger så meget, men elsker Sushi og synes det er vildt dyrt at købe så tit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Ann.

Polkaprik skriver:

Uh nu ved jeg ikke lige hvad for noget af pynten du mener. Men der er nigiri med Shitakesvampe, grillet rød peber og grønne asparges. Båndet rundt om er helt almindelig Noritang der er klippet i strimler. Ellers er der brugt forskellige slags kaviar og Caviart (fake kaviar som er lavet på tang) og så selvfølgelig ristede sesamfrø

Af fyld osv bruger jeg

Rødtun, Hoki, kæmperejer, kammuslinger, laks, ørred, hellefisk, røget ål, røget ørred og krabbekød.

Grønne bønner, rødkål, kinaradisse, gulerødder, agurk, avokado, mango, peberfrugt og chili.

Wasabi, wasabimayonaise og philadelphia ost.

Undskyld jeg spørger så meget, men elsker Sushi og synes det er vildt dyrt at købe så tit 

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

TrineLærke skriver:

Wasabimayonaise er ofte brugt i sushi og er bare mayo blandet med wasabipasta Kaviaren kan købes i Kvickly, Bilka og større supermarkeder af den slags Det er lidt dyrt første gang man skal ud og handle ind, men spiser man det så et par gange i løbet af en måned så koster det bare næsten ingenting de næste par gange

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Polkaprik skriver:

Wasabimayonaise er ofte brugt i sushi og er bare mayo blandet med wasabipasta Kaviaren kan købes i Kvickly, Bilka og større supermarkeder af den slags Det er lidt dyrt første gang man skal ud og handle ind, men spiser man det så et par gange i løbet af en måned så koster det bare næsten ingenting de næste par gange

Køber så i øvrigt den lækreste tangsalat hos fiskehandleren! Den er bare blevet et must at have på bordet der der skal serveres sushi herhjemme

Anmeld

21. december 2010

Ann.

Polkaprik skriver:

Åhhh jeg kunne spise Sushi hver dag

Tusind tak for alle dine svar og råd - jeg vil glæde mig til at lave Sushi

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

TrineLærke skriver:

Åhhh jeg kunne spise Sushi hver dag

Tusind tak for alle dine svar og råd - jeg vil glæde mig til at lave Sushi

Velbekomme og rigtig god fornøjelse!

Anmeld

21. december 2010

aarhusmor

Det ser rigtigt godt ud og meget flot pyntet. Vi laver det også selv og er også faldet pladask for tangsalaten vendt i honning og ingefær + semamfrø tror jeg det er? Ville ønske vi selv kunne lave det, men jeg kan ikke finde en opskrift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.