Hjemmelavet sushi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Polkaprik

Hej tøser

Jeg synes bare lige at jeg vil slå et slag for hjemmelavet sushi. Der er mange der i disse dage spørger til nyårsmenuen og jeg synes bestemt at dette er alle tiders idé og alternativ til racletten. Forstået på den måde at man sagens kan lave sushien sammen med sine gæster og på den måde bruge tid på maden sammen og få en rigtig hyggelig aften ud af det

Her er et par billeder fra nogle sushiaftener herhjemme. Som man kan se er der også nogle begyndere der har haft det skide sjovt med at pynte med alle mulige strittere og snask..hehe..

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

krofo

Det ser godt ud bliver helt sulten.........

Anmeld

21. december 2010

Charlotte Wberg

Mums det ser vildt lækkert ud,, sidder og bliver helt nat sulten... hehe

Anmeld

21. december 2010

Amso

Mmmm, det ser lækkert ud.. super god ide.. Men skal man ikke være ret øvet for at lave dem så flotte som dine.. Eller bare fiks på fingrene??

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Øvelse gør mester, men man kan sagten lave noget fint sushi allerede første gang hvis man bare har lidt fornemmelse for det

Michelle

Anmeld

21. december 2010

Dinna88

Personligt at jeg bestemt ikke fan af sushi, men det ser jo virkelig fint ud!  Alle farverne osv, det ser kanon ud
Og så synes jeg det er rigtig godt klaret, jeg har ladet mig fortælle at det tager mange år for en kok at lære at lave det perfekt.

Anmeld

21. december 2010

sismofutten

Ej, helt ærl.igt - synes virkelig ikk det er fair at lave sådan en tråd, med sådan lækre billeder - så overskriften i går, og hoppede pænt uden om denne tråd - men i dag kunne jeg ikk stå for det, og blev nødt til at kigge og NØJ hvor ser det bar lækkert ud!

Jeg ELSKER sushi, og har bare ikk tænkt på andet, siden jeg så overskriften i går - du burde skamme dig ;-)

Anmeld

21. december 2010

MorTilGustav

Ååååh, hvor er det dog nogle lækre billeder! Sushi er min store last og laver det ofte selv eller sammen m veninderne. Det er slet ikke så svært og dyrt som folk ofte tror så bare kom i gang

Anmeld

21. december 2010

Manakauapo

Nu er sushi ikke ligefrem min livret, men det her ser jo fantastisk lækkert ud!

Anmeld

21. december 2010

ulleby

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Jeg synes bare lige at jeg vil slå et slag for hjemmelavet sushi. Der er mange der i disse dage spørger til nyårsmenuen og jeg synes bestemt at dette er alle tiders idé og alternativ til racletten. Forstået på den måde at man sagens kan lave sushien sammen med sine gæster og på den måde bruge tid på maden sammen og få en rigtig hyggelig aften ud af det

Her er et par billeder fra nogle sushiaftener herhjemme. Som man kan se er der også nogle begyndere der har haft det skide sjovt med at pynte med alle mulige strittere og snask..hehe..

Michelle

Hvor ser det bare brand lækkert ud - elsker sushi også at lave det med min veninder

Syntes det kan være svært at variere fyldet så man husker at prøve noget nyt - men lækkert med billeder fra dig

Hvad er det Lilla dog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.