Hjemmelavet sushi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Polkaprik

Dinna88 skriver:

Personligt at jeg bestemt ikke fan af sushi, men det ser jo virkelig fint ud!  Alle farverne osv, det ser kanon ud
Og så synes jeg det er rigtig godt klaret, jeg har ladet mig fortælle at det tager mange år for en kok at lære at lave det perfekt.

Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Polkaprik

sismofutten skriver:

Ej, helt ærl.igt - synes virkelig ikk det er fair at lave sådan en tråd, med sådan lækre billeder - så overskriften i går, og hoppede pænt uden om denne tråd - men i dag kunne jeg ikk stå for det, og blev nødt til at kigge og NØJ hvor ser det bar lækkert ud!

Jeg ELSKER sushi, og har bare ikk tænkt på andet, siden jeg så overskriften i går - du burde skamme dig ;-)

Hahaha... Hvor er du sød Og jeg beklager meget

Michelle

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

MorTilGustav skriver:

Ååååh, hvor er det dog nogle lækre billeder! Sushi er min store last og laver det ofte selv eller sammen m veninderne. Det er slet ikke så svært og dyrt som folk ofte tror så bare kom i gang

Lige præcis! Bare med at komme igang

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Charlotte Wberg skriver:

Mums det ser vildt lækkert ud,, sidder og bliver helt nat sulten... hehe

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Kageteenageren skriver:

Nu er sushi ikke ligefrem min livret, men det her ser jo fantastisk lækkert ud!

Jamen jeg spiser det heller ikke selv Elsker bare at lave det

Anmeld

21. december 2010

PernilleB

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Jeg synes bare lige at jeg vil slå et slag for hjemmelavet sushi. Der er mange der i disse dage spørger til nyårsmenuen og jeg synes bestemt at dette er alle tiders idé og alternativ til racletten. Forstået på den måde at man sagens kan lave sushien sammen med sine gæster og på den måde bruge tid på maden sammen og få en rigtig hyggelig aften ud af det

Her er et par billeder fra nogle sushiaftener herhjemme. Som man kan se er der også nogle begyndere der har haft det skide sjovt med at pynte med alle mulige strittere og snask..hehe..

Michelle

I LOVE SUSHI..!!!! Og nej hvor ser det bare godt ud..!!!

Men tør ikk lave det selv.., men danm det er flot lavet...

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

PernilleB skriver:

I LOVE SUSHI..!!!! Og nej hvor ser det bare godt ud..!!!

Men tør ikk lave det selv.., men danm det er flot lavet...

Tusind tak! Det er altså sjovt at lave selv så du skal bare kaste dig ud i det. Du vil elske det lige så meget som at spise det Et godt tip er at bruge helt almindelige grødris som er laaaangt billigere end sushiris og du kan ikke smage forskel

Michelle

Anmeld

21. december 2010

PernilleB

Polkaprik skriver:

Tusind tak! Det er altså sjovt at lave selv så du skal bare kaste dig ud i det. Du vil elske det lige så meget som at spise det Et godt tip er at bruge helt almindelige grødris som er laaaangt billigere end sushiris og du kan ikke smage forskel

Michelle

Okay... cool nok...

Anmeld

21. december 2010

Ann.

Mmmmmm mam mam mam "savle savle!"

Hvor får man fat i alt det til at ligge oven på og pynte med?

Og hvad er det for noget?

Det ser bare så lækkert ud

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

TrineLærke skriver:

Mmmmmm mam mam mam "savle savle!"

Hvor får man fat i alt det til at ligge oven på og pynte med?

Og hvad er det for noget?

Det ser bare så lækkert ud

Uh nu ved jeg ikke lige hvad for noget af pynten du mener. Men der er nigiri med Shitakesvampe, grillet rød peber og grønne asparges. Båndet rundt om er helt almindelig Noritang der er klippet i strimler. Ellers er der brugt forskellige slags kaviar og Caviart (fake kaviar som er lavet på tang) og så selvfølgelig ristede sesamfrø

Af fyld osv bruger jeg

Rødtun, Hoki, kæmperejer, kammuslinger, laks, ørred, hellefisk, røget ål, røget ørred og krabbekød.

Grønne bønner, rødkål, kinaradisse, gulerødder, agurk, avokado, mango, peberfrugt og chili.

Wasabi, wasabimayonaise og philadelphia ost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.