Gratis sangbog:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

saxa

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.

Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen

Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!

Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.

Michelle

Jeg kunne da også godt tænke mig den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Polkaprik

twinboys skriver:

Også mig tak... sender dig en pb

Tjek

Anmeld

26. december 2010

Polkaprik

saxi skriver:

Jeg kunne da også godt tænke mig den

Tjek

Anmeld

27. december 2010

saxa

Polkaprik skriver:

Tjek

Hooold da op.. Det er virkelig godt lavet!! Og man kan virkelig se i har smidt mange timer i den.. Skide godt lavet - og dejligt at få genopfrisket lidt sange.. Hehe.. Er den til eget brug - eller har i andre planer med den?

Anmeld

27. december 2010

Polkaprik

saxi skriver:

Hooold da op.. Det er virkelig godt lavet!! Og man kan virkelig se i har smidt mange timer i den.. Skide godt lavet - og dejligt at få genopfrisket lidt sange.. Hehe.. Er den til eget brug - eller har i andre planer med den?

Mange tusind tak for de rosende ord Og ja der er langt rigtig mange timers arbejde i den. Det er helt til eget brug og hvem der nu ønsker at få en.

Michelle

Anmeld

27. december 2010

saxa

Polkaprik skriver:

Mange tusind tak for de rosende ord Og ja der er langt rigtig mange timers arbejde i den. Det er helt til eget brug og hvem der nu ønsker at få en.

Michelle

Så lidt da. Men sys da godt nok det er en utrolig godt lavet sangbog, til at det "bare" er til eget brug.. Den ville jo nemt kunne bruges andre steder..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.