Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Tina skriver: Hej Med en sang glad trold modtager jeg gerne nye indput, det bliver jo hurtigt det samme. Kan jo så også håbe på at stemmen er klar til på fredag.. Postkassen: tinaphilipsen@hotmail.com Glædelig jul
Hej
Med en sang glad trold modtager jeg gerne nye indput, det bliver jo hurtigt det samme.
Kan jo så også håbe på at stemmen er klar til på fredag..
Postkassen: tinaphilipsen@hotmail.com
Glædelig jul
Tjek
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: 1000 tak. Hvor er det et flot og kæmpe stort stykke arbejde Der er virkelig mange gode sange imellem. Men selvfølgelig også utrooolig mange gengangere fra mine egne gamle sangmapper, nu da jeg selv også spiller.... Jeg har lige en tilføjelse/rettelse til denne, hvor jeg syntes det sidste "I believe in yesterday" (Am, G, F, C) - lyder mere rigtigt med akorderne - Am, D7, F, C ....... Er du ikke enig i det? YESTERDAY - The Beatles C E7 Am Yesterday, all my troubles seemed so far away F G7 C Am G F C Now it looks as though they're here to stay - Oh I believe in yesterday
1000 tak.
Hvor er det et flot og kæmpe stort stykke arbejde
Der er virkelig mange gode sange imellem. Men selvfølgelig også utrooolig mange gengangere fra mine egne gamle sangmapper, nu da jeg selv også spiller....
Jeg har lige en tilføjelse/rettelse til denne, hvor jeg syntes det sidste "I believe in yesterday" (Am, G, F, C) - lyder mere rigtigt med akorderne - Am, D7, F, C ....... Er du ikke enig i det?
YESTERDAY - The Beatles
C E7 Am Yesterday, all my troubles seemed so far away F G7 C Am G F C Now it looks as though they're here to stay - Oh I believe in yesterday
C E7 Am
Yesterday, all my troubles seemed so far away
F G7 C Am G F C
Now it looks as though they're here to stay - Oh I believe in yesterday
Tusind tak for indput! Jeg kigger lige senere og får det rettet. Dejligt med noget hjælp for man kan hurtigt få lavet nogle tastefejl eller andet man får stirret sig blind på
Michelle
Hvor er det dejligt at der er så mange der gerne vil have den
Glæder mig til at høre tilbage med ris, ros og rettelser
Hvis jeg skulle have misset nogen så råb lige højt for der er ingen der skal snydes
Jeg vil også gerne have et eksemplar. Min mail er: prangsgaard88@hotmail.com
Du må gerne sende den til mig
Min mail er: cogb@live.dk
Mette. skriver: Jeg vil også gerne have et eksemplar. Min mail er: prangsgaard88@hotmail.com
Sendt
CeViss skriver: Du må gerne sende den til mig Min mail er: cogb@live.dk
Tdittmann skriver: Du må gerne sende den til tkdittmann@gmail.com Skal nok give noget feedback. Tanja
Du må gerne sende den til tkdittmann@gmail.com
Skal nok give noget feedback.
Tanja
Tror måske jeg havde misset dig? Har lige sendt til dig og beklager hvis du så har fået den 2 gange
Polkaprik skriver: Tjek
Polkaprik skriver: Hej tøser Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den. Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags! Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den. Michelle
Hej tøser
Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.
Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen
Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!
Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.
Kunne også utrolig godt tænke mig et eksemplar af den.
På for hånd tusind tak
min mail er quity@live.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128