Gratis sangbog:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Polkaprik

quity skriver:

Kunne også utrolig godt tænke mig et eksemplar af den.

På for hånd tusind tak

min mail er quity@live.dk

Den er hermed sendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Polkaprik

nilletøz skriver:

TAk... Hold da op der er bare rigtig mange fede sange.....

Velbekomme og dejligt at høre

Anmeld

21. december 2010

CS

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.

Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen

Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!

Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.

Michelle

Åhhh hvor skønt, jeg kunne virkelig godt trænge til at få opdateret på det område

min email er christina@christinasogaard.com

Glædelig jul

Anmeld

21. december 2010

Rosa

Jaaaaaaa!!!! monica8660@live.dk 

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

ChristinaS skriver:

Åhhh hvor skønt, jeg kunne virkelig godt trænge til at få opdateret på det område

min email er christina@christinasogaard.com

Glædelig jul

Afsted med en ti dig og glædelig jul

Anmeld

22. december 2010

quity

Den er hermed sendt

Tusind tak og rigtig glædelig jul til dig og din familie

Anmeld

26. december 2010

CS

Polkaprik skriver:

Afsted med en ti dig og glædelig jul

Tusind tak

Anmeld

26. december 2010

Polkaprik

ChristinaS skriver:

Tusind tak

Velbekomme

Anmeld

26. december 2010

Becks

Jeg vil gerne bede om den også..

Sender dig lige en pb

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.

Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen

Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!

Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.

Michelle

Også mig tak... sender dig en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.