Diana... skriver:
Læs hvad jeg skriver jeg skriver ikke dig jeg skriver at tit er det sådan noget stiv i byen og ups så glemte man lige gummiet!
De fleste luder der er i DK er nogen pæne nogen der bliver tjekket hele tiden gør alt for at beskytte sig + at manden også SKAL bruge gummi osv.
Jeg ville 10 gange hellere have min mand gik til en pæn luder end ud og fik et engangs knald i byen da man ikke ved hvad der kan ske der. Man høre så tit "jeg er blevet gravid på et engangsknald" "jeg har fået den ene kønssygedom efter den anden" osv Jeg synes det er træls.
En luder har jo ikke sex fordi de skal mange kan faktisk lide deres job og gør det lige som os andre fordi vi kan lide vores job. Mænd der går til en luder er altså tit ikke KUN for at få lettet trykket men også får at få den nærhed ved kroppe der nu engang er ved sex lettet trykket kan de sgu selv klare men den nærhed og varme der er ved 2 kroppe der røre hinanden det kan de ikke få selv.
Og igen jeg skrev ikke dig men tit.
Jeg er enig.
Og personligt ville det ikke rører mig hvis min mand havde været til en luder mange år før jeg mødte ham.
Ja, engangsknald er fordi begge har lyst i nuet, men på samme måde som en luder er det jo farvel og tak når man er færdig. Ingen kærlighed og ingen omsorg som ved en kæreste.
Jeg vil slet ikke tage stilling til om min kæreste har haft engangsknald, været til en luder eller haft mange eller få kærester. Det er hans liv før mig.
Og selv om en udersøgelse siger det kun er 14 procent, så tror jeg nu der er mange unge der har prøver det for at se hvad det er eller få det afprøvet. Måske har man også lyst til at prøve noget, som man ikke vil spørge sin kæreste om. Jeg havde en gang en ven der havde prøvet det, og hans svar var, at han da hellere ville betale en de penge end "lyve" og love guld og grønne skove til en pige, selv om han viste at det eneste han ville var sex og så farvel.
Det er dog et vild mærkeligt aggrument din kæreste har. Hvis jeg var i hans sko, så havde jeg da bare sagt: Det var noget jeg havde lyst til, og eftersom jeg ikke var bundet i et forhold og det ikke er forbudt, jamen så så jeg intet galt i det.
Noget helt andet ville selvfølgelig være hvis han havde sammen med en mens i var kærester, men det er jo ikke tilfældet.