prostituerede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

ESB

Jeg tror det er vigtigt at accepetere at ikke alle har det som man selv har i forhold til sex...jeg har ikke haft en kæreste som ikke har været hos en luder, tror bare det er noget som mange mænd bare gerne vil prøve.. Men som du siger er det jo ikke kærlighed men bare udvidet form for onani og slet ikke noget der minder om det sex man har med en man elsker...prøv at skil tingene ad og lige meget hvad, så er han hvad han er fordi han har en fortid på godt og ondt...pyt med hvad der er sket, men brug energien på hvad der skal ske i jeres fremtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Margorie

Ej puha, den ville jeg faktisk ikke kunne acceptere bare sådan lige.. Den oplysning fra din mand ville nok koste en del parterapi eller lign hvis den kom fra min mand. Jeg er så meget imod at købe sig til sex som man kan være.. Ikke fordi det ville såre mig, men simpelthen fordi jeg ikke forstår hverdan han kan se en kvinde som noget man kan købe sig til? Bare tanken gir mig kvalme.. Stakkels dig. Og hans argument er da lige til at lukke op og s.... i????!!!!

Anmeld

20. december 2010

Frk. Himmelblå

ja jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke har det særlig godt med det her emne men virkelig har brug for at komme ud med det..

ved enlig ikke hvorfor at det her går mig sådan på... men ja kæresten og jeg har været sammen i lidt over 1 år...

og vi er blevet enige om at det der med fortiden er vi åbne om, for ja der er ingen grund til at holde noget for hinanden...

men har fået en info fra ham som jeg enlig helst ikke ville ha...

min kæreste har for 8 år siden været ved en luder (så ja inden vi fandt sammen) ved godt at det enlig ikke burde gerne mig eller over hovedt gå mig på fordi vi ikke over hoved kendte hinanden den gang...

men det gør det...  tror det er fordi at i min verden har man kun sex med en man virkelig elsker... og man gøre det af kærlighed og med følelse og fordi man virkelig elsker hinanden og vil vise kærlighed på den måde...

så kan slet ikke klare tanken om at min kæreste, mit livs kærlighed har haft sex med en luder " for at lette trykket"..

og vil enlig ikke diskuter og det er oki eller ikke oki at der er luder... men hver gang vi snakker om det her emne kommer han med agumentet.. er det ikke beder at nogle fyre kan gå til en luder i stedet for at voldtage...

og min tanke hver eneste gang er "KUNNE DU HA FUNDET PÅ AT VOLDTAGE HVIS DU IKKE VAR GÅET TIL EN LUDER"... for det aldrig sagt til ham for kan jeg virkelig ikke få mig selv til...

men øv hvor går det mig virkelig på og ved snart ikke hva jeg skal stil op mere... ved godt at jeg bare burde slå det ud af hovedet og glemme det fordi der er så mange år siden... men det kan jeg bare ikke.... hjælp...

Jeg kan godt forstå, det er hårdt for dig.

Jeg kan fortælle dig, at det også ville være et stort problem for mig. - Har dog aldrig været i dine sko.

Og mit problem med det ville ikke være pga. jalousi eller præstationsangst fra min side. Heller ikke pga. at han ikke må have været sammen med andre. Heller ikke fordi, jeg har noget i mod, at han har eksperiementeret med sin seksualitet. 

MEN pga. det menneskesyn, jeg mener, der ligger bag handlingen at købe sex.

Så for mig ville problemet ligge i, at vores værdier ville være drønforskellige. På et plan, som jeg (måske) ville have svært ved at sætte mig ud over.

Måske er det på samme måde, du har det?

Jeg synes, du skal forsøge at skille snot fra skæg: Handler det om, at han har en seksuel oplevelse i bagagen, som skræmmer dig lidt/giver dig lidt præstationsangst/jalousi? Eller handler det om noget dybere? (værdierne). Sidstnævnte er vigtige at tage hensyn til i et forhold, mener jeg. Det er her, det kan blive uendeligt svært for dig at gå på det kompromis, som forholdet måske kræver.

Held og lykke med det hele

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Margorie skriver:

Ej puha, den ville jeg faktisk ikke kunne acceptere bare sådan lige.. Den oplysning fra din mand ville nok koste en del parterapi eller lign hvis den kom fra min mand. Jeg er så meget imod at købe sig til sex som man kan være.. Ikke fordi det ville såre mig, men simpelthen fordi jeg ikke forstår hverdan han kan se en kvinde som noget man kan købe sig til? Bare tanken gir mig kvalme.. Stakkels dig. Og hans argument er da lige til at lukke op og s.... i????!!!!

og du fik så bare lige forklaret alt det jeg ikke selv har kunne...

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Jeg kan godt forstå, det er hårdt for dig.

Jeg kan fortælle dig, at det også ville være et stort problem for mig. - Har dog aldrig været i dine sko.

Og mit problem med det ville ikke være pga. jalousi eller præstationsangst fra min side. Heller ikke pga. at han ikke må have været sammen med andre. Heller ikke fordi, jeg har noget i mod, at han har eksperiementeret med sin seksualitet. 

MEN pga. det menneskesyn, jeg mener, der ligger bag handlingen at købe sex.

Så for mig ville problemet ligge i, at vores værdier ville være drønforskellige. På et plan, som jeg (måske) ville have svært ved at sætte mig ud over.

Måske er det på samme måde, du har det?

Jeg synes, du skal forsøge at skille snot fra skæg: Handler det om, at han har en seksuel oplevelse i bagagen, som skræmmer dig lidt/giver dig lidt præstationsangst/jalousi? Eller handler det om noget dybere? (værdierne). Sidstnævnte er vigtige at tage hensyn til i et forhold, mener jeg. Det er her, det kan blive uendeligt svært for dig at gå på det kompromis, som forholdet måske kræver.

Held og lykke med det hele

er lige netop det... er sku godt klar over manden har haft sex før mig... har jeg jo også inden ham....

men ligger netop i alt det andet.. ligger i mine føelser og generale meninger om luder og om sex...

Anmeld

20. december 2010

klmf

Diana... skriver:

Læs hvad jeg skriver jeg skriver ikke dig jeg skriver at tit er det sådan noget stiv i byen og ups så glemte man lige gummiet!

De fleste luder der er i DK er nogen pæne nogen der bliver tjekket hele tiden gør alt for at beskytte sig + at manden også SKAL bruge gummi osv. 

Jeg ville 10 gange hellere have min mand gik til en pæn luder end ud og fik et engangs knald i byen da man ikke ved hvad der kan ske der. Man høre så tit "jeg er blevet gravid på et engangsknald" "jeg har fået den ene kønssygedom efter den anden" osv Jeg synes det er træls. 

En luder har jo ikke sex fordi de skal mange kan faktisk lide deres job og gør det lige som os andre fordi vi kan lide vores job. Mænd der går til en luder er altså tit ikke KUN for at få lettet trykket men også får at få den nærhed ved kroppe der nu engang er ved sex lettet trykket kan de sgu selv klare men den nærhed og varme der er ved 2 kroppe der røre hinanden det kan de ikke få selv. 

Og igen jeg skrev ikke dig men tit. 

Det synes jeg var lidt svært at gennemskue, når mit indlæg bliver citeret med de ord. I min verden er one-nighters ikke ensbetydende med to fulde knaldperler, der roder rundt for at finde vej Men nu skulle den være ryddet af banen, så fred være med det

Men ja, jeg synes stadig det er at foretrække at to mennesker går i seng med hinanden fordi de begge har lyst til det - og ikke fordi den ene har lyst til sex og den anden har lyst til at tjene penge. Men vi ser helt grundlæggende forskelligt på prostitution kan jeg se, så lad os bare holde den ved det. Det hjælper jo ikke ts at vi kaster os ud i en principiel diskussion om prostitutions berettigelse

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

er lige netop det... er sku godt klar over manden har haft sex før mig... har jeg jo også inden ham....

men ligger netop i alt det andet.. ligger i mine føelser og generale meninger om luder og om sex...

Vi har vel alle sammen et eller andet sted et ambivalent forhold til det.
Skal man se objektivt på det, så ER det jo godt, at der er den mulighed, men jeg ville da heller ikke bryde mig om at vide at min livsledsager har gået til sådan en, men leve med det kunne jeg nok godt, hvis han ellers er en vidunderlig mand.
Jeg skal ikke kunne sige det, for jeg har ikke prøvet at være i din situation. Som bekendt er det kun den, der har skoen på, der ved hvor den trykker.
Og jeg aner heller ikke om nogle af de mænd, jeg har haft i mit liv har prøvet det...og jeg vil heller ikke vide det.

Anmeld

20. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Igen: Jeg kan sagtens forstå dig!  Du ville ønske, hans holdning til hele emnet var anderledes. At han måske sagde: "Jeg fortryder det nu, kan godt se, det var forkert, og kunne jeg gøre det om, ville jeg det."

I stedet forsvarer han sig. Hvilket jo er en helt naturlig, psykologisk reaktion.

Jeg er ked af, du skal have det, som du har det nu. 

Men trøst dig med, at det vel at mærke er hele 8 (!) år siden nu.

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vi har vel alle sammen et eller andet sted et ambivalent forhold til det.
Skal man se objektivt på det, så ER det jo godt, at der er den mulighed, men jeg ville da heller ikke bryde mig om at vide at min livsledsager har gået til sådan en, men leve med det kunne jeg nok godt, hvis han ellers er en vidunderlig mand.
Jeg skal ikke kunne sige det, for jeg har ikke prøvet at være i din situation. Som bekendt er det kun den, der har skoen på, der ved hvor den trykker.
Og jeg aner heller ikke om nogle af de mænd, jeg har haft i mit liv har prøvet det...og jeg vil heller ikke vide det.

jeg skal også nok lære at leve med det... jeg skal bare over det punkt som jeg er på nu... for det er ikke et særlig rart stadie.. har så gar taget mig selv i at tænk " jammen hva er jeg så for ham.. "

selvom jeg udemærket godt ved at jeg ikke bare er sex for ham men den han skal leve sammen med resten af livet...

vi har lige fået det skønneste lille barn sammen... så har også lidt på fornemmeren at meget af det bare er homoner der spiller ind.. men derfor gør det, det ikke nemmer at æde..

ved at jeg aldrig kommer til at gå fra ham på grund lag af hans fortid... jeg skal bare lære at komme over hans fortid... og det tager nok bare noget tid..

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg skal også nok lære at leve med det... jeg skal bare over det punkt som jeg er på nu... for det er ikke et særlig rart stadie.. har så gar taget mig selv i at tænk " jammen hva er jeg så for ham.. "

selvom jeg udemærket godt ved at jeg ikke bare er sex for ham men den han skal leve sammen med resten af livet...

vi har lige fået det skønneste lille barn sammen... så har også lidt på fornemmeren at meget af det bare er homoner der spiller ind.. men derfor gør det, det ikke nemmer at æde..

ved at jeg aldrig kommer til at gå fra ham på grund lag af hans fortid... jeg skal bare lære at komme over hans fortid... og det tager nok bare noget tid..

Nej..det er jo det. Men lov mig, at du ikke viser det eller gnaver i det over for ham. For så belaster du jeres forhold.
Sæt dig ned og vurdér om du elsker ham nok til at ville leve dit liv sammen med ham, også selvom han har "lig" i lasten.
Du må prøve at holde hovedet koldt og bruge logikken. Spørg dig selv om du, dybest nede vil kunne glemme det og se fremad. For kan du ikke det, så må du hellere gå din vej nu end at spilde dit liv på et menneske, som du i sidste ende ikke kan leve med...håber du kan følge mig.
Somme tider kan det tage noget tid at nå frem til en sådan erkendelse, men det er bedre at gøre det før end senere.
Når det drejer sig om kærlighed og tillid til et menneske, som man har valgt at dele sit liv med, skal hver dag sammen være en gave, er den ikke det, så er det ikke værd at bruge sit liv på det, det er det alt for kosbart til.
Men uanset hvad, så får du mine varmeste tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.