ja jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke har det særlig godt med det her emne men virkelig har brug for at komme ud med det..
ved enlig ikke hvorfor at det her går mig sådan på... men ja kæresten og jeg har været sammen i lidt over 1 år...
og vi er blevet enige om at det der med fortiden er vi åbne om, for ja der er ingen grund til at holde noget for hinanden...
men har fået en info fra ham som jeg enlig helst ikke ville ha...
min kæreste har for 8 år siden været ved en luder (så ja inden vi fandt sammen) ved godt at det enlig ikke burde gerne mig eller over hovedt gå mig på fordi vi ikke over hoved kendte hinanden den gang...
men det gør det...
tror det er fordi at i min verden har man kun sex med en man virkelig elsker... og man gøre det af kærlighed og med følelse og fordi man virkelig elsker hinanden og vil vise kærlighed på den måde...
så kan slet ikke klare tanken om at min kæreste, mit livs kærlighed har haft sex med en luder " for at lette trykket"..
og vil enlig ikke diskuter og det er oki eller ikke oki at der er luder... men hver gang vi snakker om det her emne kommer han med agumentet.. er det ikke beder at nogle fyre kan gå til en luder i stedet for at voldtage...
og min tanke hver eneste gang er "KUNNE DU HA FUNDET PÅ AT VOLDTAGE HVIS DU IKKE VAR GÅET TIL EN LUDER"... for det aldrig sagt til ham for kan jeg virkelig ikke få mig selv til...
men øv hvor går det mig virkelig på og ved snart ikke hva jeg skal stil op mere... ved godt at jeg bare burde slå det ud af hovedet og glemme det fordi der er så mange år siden... men det kan jeg bare ikke.... hjælp... 
Jeg kan godt forstå, det er hårdt for dig.
Jeg kan fortælle dig, at det også ville være et stort problem for mig. - Har dog aldrig været i dine sko.
Og mit problem med det ville ikke være pga. jalousi eller præstationsangst fra min side. Heller ikke pga. at han ikke må have været sammen med andre. Heller ikke fordi, jeg har noget i mod, at han har eksperiementeret med sin seksualitet.
MEN pga. det menneskesyn, jeg mener, der ligger bag handlingen at købe sex.
Så for mig ville problemet ligge i, at vores værdier ville være drønforskellige. På et plan, som jeg (måske) ville have svært ved at sætte mig ud over.
Måske er det på samme måde, du har det?
Jeg synes, du skal forsøge at skille snot fra skæg: Handler det om, at han har en seksuel oplevelse i bagagen, som skræmmer dig lidt/giver dig lidt præstationsangst/jalousi? Eller handler det om noget dybere? (værdierne). Sidstnævnte er vigtige at tage hensyn til i et forhold, mener jeg. Det er her, det kan blive uendeligt svært for dig at gå på det kompromis, som forholdet måske kræver.
Held og lykke med det hele