prostituerede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.740 visninger
24 svar
2 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

ja jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke har det særlig godt med det her emne men virkelig har brug for at komme ud med det..

ved enlig ikke hvorfor at det her går mig sådan på... men ja kæresten og jeg har været sammen i lidt over 1 år...

og vi er blevet enige om at det der med fortiden er vi åbne om, for ja der er ingen grund til at holde noget for hinanden...

men har fået en info fra ham som jeg enlig helst ikke ville ha...

min kæreste har for 8 år siden været ved en luder (så ja inden vi fandt sammen) ved godt at det enlig ikke burde gerne mig eller over hovedt gå mig på fordi vi ikke over hoved kendte hinanden den gang...

men det gør det...  tror det er fordi at i min verden har man kun sex med en man virkelig elsker... og man gøre det af kærlighed og med følelse og fordi man virkelig elsker hinanden og vil vise kærlighed på den måde...

så kan slet ikke klare tanken om at min kæreste, mit livs kærlighed har haft sex med en luder " for at lette trykket"..

og vil enlig ikke diskuter og det er oki eller ikke oki at der er luder... men hver gang vi snakker om det her emne kommer han med agumentet.. er det ikke beder at nogle fyre kan gå til en luder i stedet for at voldtage...

og min tanke hver eneste gang er "KUNNE DU HA FUNDET PÅ AT VOLDTAGE HVIS DU IKKE VAR GÅET TIL EN LUDER"... for det aldrig sagt til ham for kan jeg virkelig ikke få mig selv til...

men øv hvor går det mig virkelig på og ved snart ikke hva jeg skal stil op mere... ved godt at jeg bare burde slå det ud af hovedet og glemme det fordi der er så mange år siden... men det kan jeg bare ikke.... hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Diana...

Jeg tror de fleste mænd/drenge har prøvet en luder og det ville ikke kunne genere mig da det er før min tid. Men jeg kan godt forstå du studser over den kommentar det ville jeg også selv gør jeg synes det er noget mærkelig noget at sige. Jeg synes i skal få snakket om det men husk fortid er fortid og sådan skal det helst blive ved med at være jo. Ingen grund til at rode op i det, det er et valg han tog den gang. 

Anmeld

20. december 2010

twinny

jeg kan helt sikkert godt forstå dig...

Min kæreste har også været sammen med en luder....

Jeg havde også svært ved det i starten, nogle gange kan jeg godt blive lidt irriteret over det... Men man må bare tænke på det er fortid og han ik vil gøre det igen. Det er et åndsvagt argument han bruger med voldtægt.  

Men der er ikke så meget at gøre ved det. I må bare prøve at lade vær med at snakke om sådan noget ludere og sex. Men først skal i lige snakke det igennem 

Håber du finder u a det.... kæmpe  herfra.

Anmeld

20. december 2010

<3

"I følge en sociologisk undersøgelse fra 2005 har 14 procent af alle danske mænd købt sex. Heraf køber hver tredje sex regelmæssigt."

http://www.berlingske.dk/danmark/maend-skal-tage-stilling-til-prostitution

Så det er bestemt IKKE størstedelen af danske mænd der har været til en luder. Jeg kunne aldrig finde på at være sammen med en mand der havde købt sex, da det vidner om et menneskesyn som jeg ikke kan stå inde for. Ligesom dig så sætter det meget voldsomme tanker igang.

Du må gøre op med dig selv om du kan leve med det og måske fremover holde fortiden i fortiden når du nu ved med dig selv at du ikke kan kapere den hele.

knus

Anmeld

20. december 2010

klmf

Jeg kan godt forstå, at du ikke kan lade være med at tænke på det selvom det er så mange år siden. Personligt har jeg det sådan, at det siger en del om hvem man er hvis amn vælger at gå til prostitueret - så ville da sidde og tænke over, hvem det egentlig er jeg er i et forhold med. Tanken om at man sælger sin krop for at andre skal nyde den seksuelt, er frastødende og jeg kunne aldrig få mig selv til det.

På den anden side, så synes jeg også 8 år er lang tid siden. Man kan nå at udvikle sig meget på den tid og det man ville dengang er måske slet ikke det samme som man vil nu. Ligeså med holdninger og erfaringer; det kan være han aldrig kunne drømme om at gå til en prostitueret nu, men føler et vist behov for at 'forsvare' hvad han gjorde dengang.

Det der med at man kun dyrker sex med en man elsker, den tror jeg ikke du kommer så langt med. Jeg har selv haft en periode, hvor det mest var one-nighters og der var absolut ikke meget luuuuuve over det (Men masser af sjov og spas). Det ville ikke gå nu, hvor jeg har mødt en dejlig mand, men dengang vidste jeg kke bedre Mon han ser det som en pendant til det? Uden at skulle ud i byen og bruge tid og penge på at score en, så synes han at han ligeså godt kunne gå direkte til kilden??

Jeg håber det bliver lettere for dig at acceptere den del af hans fortid med tiden, lad den ikke blive en kile til ufred imellem jer og så kan det godt være I skal skrue lidt ned for uddeling af ting fra memoir-kassen

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke har det særlig godt med det her emne men virkelig har brug for at komme ud med det..

ved enlig ikke hvorfor at det her går mig sådan på... men ja kæresten og jeg har været sammen i lidt over 1 år...

og vi er blevet enige om at det der med fortiden er vi åbne om, for ja der er ingen grund til at holde noget for hinanden...

men har fået en info fra ham som jeg enlig helst ikke ville ha...

min kæreste har for 8 år siden været ved en luder (så ja inden vi fandt sammen) ved godt at det enlig ikke burde gerne mig eller over hovedt gå mig på fordi vi ikke over hoved kendte hinanden den gang...

men det gør det...  tror det er fordi at i min verden har man kun sex med en man virkelig elsker... og man gøre det af kærlighed og med følelse og fordi man virkelig elsker hinanden og vil vise kærlighed på den måde...

så kan slet ikke klare tanken om at min kæreste, mit livs kærlighed har haft sex med en luder " for at lette trykket"..

og vil enlig ikke diskuter og det er oki eller ikke oki at der er luder... men hver gang vi snakker om det her emne kommer han med agumentet.. er det ikke beder at nogle fyre kan gå til en luder i stedet for at voldtage...

og min tanke hver eneste gang er "KUNNE DU HA FUNDET PÅ AT VOLDTAGE HVIS DU IKKE VAR GÅET TIL EN LUDER"... for det aldrig sagt til ham for kan jeg virkelig ikke få mig selv til...

men øv hvor går det mig virkelig på og ved snart ikke hva jeg skal stil op mere... ved godt at jeg bare burde slå det ud af hovedet og glemme det fordi der er så mange år siden... men det kan jeg bare ikke.... hjælp...

Puhha...ja det er godt nok en svær en.
Jeg kan faktisk godt forstå, at du har et problem.
Jeg forsøger at sætte mig i dit sted.
Hvad ville jeg gøre, hvis jeg var dig?
Ikke have det godt med det, det kan jeg godt love dig for.
Men......!
Ja, det er meget godt at dele alt med hinanden og at være åbne omkring det, men igen..alt med måde.
Der er bare visse ting, som jeg ikke synes er godt at vide.
Generelt er min holdning til ærlighed og åbenhed, at man naturligvis skal være det, men der er også grænser. Hvad der er foregået i fortiden er bygone, og det har man så ikke noget med at gøre.
Så her vil jeg nok mene, at din mand burde have holdt sin bøtte.

Nå! Men nu ved du det altså.
Først må du prøve at skubbe følelserne til side og se på din mand, ikke som din livsledsager, men som det han er, nemlig en mand.
Mænd er helt anderledes end de fleste kvinder. De har andre drifter rent seksuelt, og de har også ofte lyst til at afprøve ting, som vi kvinder ikke altid har forståelse for.
Det er disse ting du må holde fast i. Og så skal du huske, at han resonerer og tænker som en mand.
For ham er det noget, der er afprøvet, gjort og dermed punktum.
Selvfølgelig mener han ikke, at han gik til en prostitueret, fordi han tænkte på at voldtage en...absolut ikke. Det kan du være ganske sikker på. Han har sagt det som et logisk argument, rent generelt, fordi han er logiker og mand.
Det har helt sikkert mere været et argument for accepten af, at man som mand har den mulighed.

Men spørg ham dog, så du får ro i sjælen. "Ville du have voldtaget en pige, hvis du ikke var gået til en prostitueret dengang?"
Spørg og få ro i sjælen.
Hans svar vil så kunne afgøre hvordan du så skal forholde dig til tingene.
Vil hans svar blive, som jeg tror det bliver, nemlig et absolut nej, jamen så synes jeg, at du skal acceptere, at han har prøvet det af, ligesom man ofte prøver grænser af.
Jeg var ung i de glade 80'ere, og hvis du vidste, hvor man dengang eksperimenterede med alt indenfor det seksuelle. Der var ingen grænser.
Dengang var det åbenlyst accepteret, at naturligvis skulle man søge sine grænser og eksprimentere. Og sagde nogen, hvad enten det var mand eller kvinde, at de havde været hos en prostitueret han- eller hunkøn, jamen så sagde man bare nå!
Tingene har ikke ændret sig ret meget, man er måske bare lidt mere diskret.

Jeg synes, at du skal lade det hvile...glem det.
Hvad han har gået og lavet før sin tid med dig, hører ind under hans privatliv og det vil også give dig mere hjertero.
Hvis du elsker ham og han er dejlig at leve sammen med, så vil det være dumt at forspilde jeres liv sammen pga noget han engang har prøvet af.
Håber du kan bruge lidt af mine tanker.
Et stooort knus fra mig til dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg kan godt forstå, at du ikke kan lade være med at tænke på det selvom det er så mange år siden. Personligt har jeg det sådan, at det siger en del om hvem man er hvis amn vælger at gå til prostitueret - så ville da sidde og tænke over, hvem det egentlig er jeg er i et forhold med. Tanken om at man sælger sin krop for at andre skal nyde den seksuelt, er frastødende og jeg kunne aldrig få mig selv til det.

På den anden side, så synes jeg også 8 år er lang tid siden. Man kan nå at udvikle sig meget på den tid og det man ville dengang er måske slet ikke det samme som man vil nu. Ligeså med holdninger og erfaringer; det kan være han aldrig kunne drømme om at gå til en prostitueret nu, men føler et vist behov for at 'forsvare' hvad han gjorde dengang.

Det der med at man kun dyrker sex med en man elsker, den tror jeg ikke du kommer så langt med. Jeg har selv haft en periode, hvor det mest var one-nighters og der var absolut ikke meget luuuuuve over det (Men masser af sjov og spas). Det ville ikke gå nu, hvor jeg har mødt en dejlig mand, men dengang vidste jeg kke bedre Mon han ser det som en pendant til det? Uden at skulle ud i byen og bruge tid og penge på at score en, så synes han at han ligeså godt kunne gå direkte til kilden??

Jeg håber det bliver lettere for dig at acceptere den del af hans fortid med tiden, lad den ikke blive en kile til ufred imellem jer og så kan det godt være I skal skrue lidt ned for uddeling af ting fra memoir-kassen

lige netop jeg finder det frastødende... og ja jeg vil endda bruge ordet klamt...

og ja ved ikke hvorfor... men ville heller ha at han var gået i byen og knaldet med tilfældige end det andet... og kan virkeli ikke forklare hvorfor...

ej nu græder jeg igen...  ved virkelig ikke hvorfor det her fylder så meget i hovedet på mig... men det gør det virkelig pt. men håber virkelig jeg finder en måde at kamper det på..

Anmeld

20. december 2010

Diana...

lotchen skriver:

Se den der forstår jeg så ikke. Det klamt og gå til en luder hvor det ER sikker sex, men det ok og have en masse engangs knald hvor det tit ikke er sikker sex da man tit er meget stiv også kan den lige smutte i farten. 

Anmeld

20. december 2010

klmf

Diana... skriver:

Se den der forstår jeg så ikke. Det klamt og gå til en luder hvor det ER sikker sex, men det ok og have en masse engangs knald hvor det tit ikke er sikker sex da man tit er meget stiv også kan den lige smutte i farten. 

Hov hov, jeg har altid dyrket sikker sex! Man behøver jo ikke være hjernedød stiv for at have et one-nighter, man kan skam være helt ædru og ved sine fulde fem.

For mig er forskellen, at ved et one-nighter skulle det gerne være lystbaseret for begge parter, ikke kun for den ene.

Anmeld

20. december 2010

Diana...

lotchen skriver:

Hov hov, jeg har altid dyrket sikker sex! Man behøver jo ikke være hjernedød stiv for at have et one-nighter, man kan skam være helt ædru og ved sine fulde fem.

For mig er forskellen, at ved et one-nighter skulle det gerne være lystbaseret for begge parter, ikke kun for den ene.

Læs hvad jeg skriver jeg skriver ikke dig jeg skriver at tit er det sådan noget stiv i byen og ups så glemte man lige gummiet!

De fleste luder der er i DK er nogen pæne nogen der bliver tjekket hele tiden gør alt for at beskytte sig + at manden også SKAL bruge gummi osv. 

Jeg ville 10 gange hellere have min mand gik til en pæn luder end ud og fik et engangs knald i byen da man ikke ved hvad der kan ske der. Man høre så tit "jeg er blevet gravid på et engangsknald" "jeg har fået den ene kønssygedom efter den anden" osv Jeg synes det er træls. 

En luder har jo ikke sex fordi de skal mange kan faktisk lide deres job og gør det lige som os andre fordi vi kan lide vores job. Mænd der går til en luder er altså tit ikke KUN for at få lettet trykket men også får at få den nærhed ved kroppe der nu engang er ved sex lettet trykket kan de sgu selv klare men den nærhed og varme der er ved 2 kroppe der røre hinanden det kan de ikke få selv. 

Og igen jeg skrev ikke dig men tit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.