Hvilken mobi har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Pipsle2012

Jeg har en Iphone og jeg ELSKER den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

lauras*mor*

Jeg har en Nokia N8... Super tlf, godt nok med touch.. Men det er en rigtig god touch... Jeg har med denne her fundet ud af hvorfor det hedder en smart phone... hehe... hver gang jeg havde fat i den i starten opdagede jeg nye ting og sagde : øj det var smart...

Det er første gang jeg gider at gå på nettet på mobilen, og den er bare super til det, fordi den kan zoome ind, så knapperne bliver større... Kameraet er rigtig godt, og det var også en af grundene til at det blev den.. kameraet åbner dog ikke så hurtigt som den jeg tidligere havde som var sony ericsson satio.. den var ogseå rigtig god... fordi jeg skiftede var pga den knap jeg skulle åbne tastaturet med, var lidt træls synes jeg..

Jeg er rigtig glaad for min tlf, og ville ikke vælge andre hvis jeg skulle ha valget igen... Det eneste minus er at de apps. jeg kan hente på OVI market, kun kan købes med visa kort... der er en masse der er gratis.. men det eneste jeg er meget interesseret i er soduko (det har satio'en nemlig) så det er jeg lidt ked af.. men det kan jeg godt leve med..

Anmeld

20. december 2010

oerbaek

Jeg er egentlig mest til samsung men da min ganske almindelige samsung ikke kunne mere ville jeg prøve en af de nye smarte touch telefoner....

Det er godt nok den dårligste telefon jeg har haft det er en HTC smart, og den lever da ikke op til snavet smart... allerede inden for 2 mdr skulle den til rep og nu skal den afsted igen, tror jeg har haft den i 4 mdr... Ganske enkelt ikke en telefon jeg ville anbefale til nogen...

Anmeld

20. december 2010

Ranarupta

Jeg har en iPhone 4 og jeg elsker den!

Anmeld

20. december 2010

Tdittmann

Jeg har denne mobil

den kan det den skal kunne ringe, sms og modtage - det er det jeg har brug for

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

iPhone 3GS

Anmeld

20. december 2010

twinny

Jeg har sony ericsson Aino...

Jeg elsker den...... den har nogle dejlige behagelige taster og er meget brugervenlig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.