Jeg har en Nokia N8... Super tlf, godt nok med touch.. Men det er en rigtig god touch... Jeg har med denne her fundet ud af hvorfor det hedder en smart phone... hehe... hver gang jeg havde fat i den i starten opdagede jeg nye ting og sagde : øj det var smart... 
Det er første gang jeg gider at gå på nettet på mobilen, og den er bare super til det, fordi den kan zoome ind, så knapperne bliver større... Kameraet er rigtig godt, og det var også en af grundene til at det blev den.. kameraet åbner dog ikke så hurtigt som den jeg tidligere havde som var sony ericsson satio.. den var ogseå rigtig god... fordi jeg skiftede var pga den knap jeg skulle åbne tastaturet med, var lidt træls synes jeg..
Jeg er rigtig glaad for min tlf, og ville ikke vælge andre hvis jeg skulle ha valget igen... Det eneste minus er at de apps. jeg kan hente på OVI market, kun kan købes med visa kort...
der er en masse der er gratis.. men det eneste jeg er meget interesseret i er soduko (det har satio'en nemlig) så det er jeg lidt ked af.. men det kan jeg godt leve med.. 
Anmeld