Hvilken mobi har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Zafir

Du kan få min nokia6700 slide til marts når mine håndjern er løbet ud Så skal jeg have mig en tutch. (sikkert en htc wildfire)

Det er en helt almindelig classic phone, fra nokia, som kan alt det den skal. Ikke så mange dikkedarer, men naturligvis radio, mp3, gps (der dog ikke virker særlig godt, men kan bruges i nødsituationer), kalender, og alt det der, der bør være i en telefon nu om dage. 5 mpix cam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

pussepige

noname skriver:

Jeg har en Nokia 6700 Classic - er suuuuper glad for den MEN den der sony experia X10 mini pro, den har jeg forelsket mig i, så den skal jeg ud og have mine fedtede fingre i efter nytår, hvor jeg må forlænge mit abbonoment igen....

Den har jeg også haft meget kig på.. Men ved ikke om man blir træt af den i længden og om den overhovedet er god..

Anmeld

20. december 2010

katti24

Her har vi begge iPhone, og det sjove er at jeg slet ikke ville ha en da jeg heller ikke var meget for touch og syntes den var så stor,,, men nu elsker jeg den bare, den kan jo alt!

Anmeld

20. december 2010

NoName

pussepige skriver:

Den har jeg også haft meget kig på.. Men ved ikke om man blir træt af den i længden og om den overhovedet er god..

en fra min mødre gruppe har den og hun er vildt glad for den...

Anmeld

20. december 2010

pussepige

Zafir skriver:

Du kan få min nokia6700 slide til marts når mine håndjern er løbet ud Så skal jeg have mig en tutch. (sikkert en htc wildfire)

Det er en helt almindelig classic phone, fra nokia, som kan alt det den skal. Ikke så mange dikkedarer, men naturligvis radio, mp3, gps (der dog ikke virker særlig godt, men kan bruges i nødsituationer), kalender, og alt det der, der bør være i en telefon nu om dage. 5 mpix cam

Nokia er også en super god telefon kender ikke lige modelen.. Men vil da gerne give dig lidt for den når du skifter mobil.. Min mand er til nokia andet fungere ikke for ham og lige pt har han en gammel mobil da hans anden gik i stykker.. Jeg er ikke helt så god til nokia mere er blevet tilhænger af Sony Ericsson tihi.. Sidste nokia telefon jeg havde solgte jeg 1 månede efter da jeg overhovedet ikke kunne finde rundt i den..

Anmeld

20. december 2010

pussepige

noname skriver:

en fra min mødre gruppe har den og hun er vildt glad for den...

Synes bare jeg har hørt så meget dårlig om den.. Men man kan jo selvfølgelig altid skille sig a med den igen hvis det ikke er noget..

Anmeld

20. december 2010

Zafir

pussepige skriver:

Nokia er også en super god telefon kender ikke lige modelen.. Men vil da gerne give dig lidt for den når du skifter mobil.. Min mand er til nokia andet fungere ikke for ham og lige pt har han en gammel mobil da hans anden gik i stykker.. Jeg er ikke helt så god til nokia mere er blevet tilhænger af Sony Ericsson tihi.. Sidste nokia telefon jeg havde solgte jeg 1 månede efter da jeg overhovedet ikke kunne finde rundt i den..

Altså jeg har jo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALTID været til Nokia. Rigtig Nokiapige. MEN - jeg ER jo også gadget nørd... Mmm.. Og har altid forsvoret det der tutch noget... Men så er jeg altså faldet for ANDROID styresystem Så sådan en skal jeg ha mig , så snart jeg kan...

Men jeg skal ikke bruge den til noget, så snart jeg akn komme afsted med at få en anden Så er de tbare at skippe den videre.

Så du behøver som sådan ike give noget for den Den er jo  betalt af mit taletidsforbrug

Anmeld

20. december 2010

pussepige

Zafir skriver:

Altså jeg har jo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALTID været til Nokia. Rigtig Nokiapige. MEN - jeg ER jo også gadget nørd... Mmm.. Og har altid forsvoret det der tutch noget... Men så er jeg altså faldet for ANDROID styresystem Så sådan en skal jeg ha mig , så snart jeg kan...

Men jeg skal ikke bruge den til noget, så snart jeg akn komme afsted med at få en anden Så er de tbare at skippe den videre.

Så du behøver som sådan ike give noget for den Den er jo  betalt af mit taletidsforbrug

Anmeld

20. december 2010

nattergalen

katti24 skriver:

Her har vi begge iPhone, og det sjove er at jeg slet ikke ville ha en da jeg heller ikke var meget for touch og syntes den var så stor,,, men nu elsker jeg den bare, den kan jo alt!

Helt enig her har vi også iphones og ja det var mig der ikke var så glad for ideen om sådan en, men nu kan jeg ikke undvære den.. Touch skærmen væner man sig til

Anmeld

20. december 2010

mor_sabina

Tja jeg har det på samme måde, er ikke rigtig til det der touch, synes det er træls at skrive på, selvom man vænner sig lidt til det, så bliver det aldrig det samme som med knapper.

Min mand arbejder med telefoner, og han siger det er fremtiden, så jeg kan lige så godt vænne mig til det

Så jeg har en garmin, som dog er til reparation, derfor har jeg min gamle sony w995 i brug.. ahhh hvor er det skønt med knapper igen Men den er rigtig god og har et super kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.