Hvilken mobi har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. december 2010

pussepige

Min mobil er ved at have set bedre tider og skal snart have en ny.. Hvilken mobil har i gode og dårlige ting omkring den?

Jeg er ikke meget for touch telefoner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Gittemor09

pussepige skriver:

Min mobil er ved at have set bedre tider og skal snart have en ny.. Hvilken mobil har i gode og dårlige ting omkring den?

jeg har en nokia n79 og synes den er udemærket.. går primært efter nokia er sony erricson (staves)

Anmeld

20. december 2010

frk Jensen

Sony Erricsson C901.. Har fået den af gemalen, efter at have ødelagt min SPRIT nye elm...

Anmeld

20. december 2010

pussepige

Ungermann skriver:

Sony Erricsson C901.. Har fået den af gemalen, efter at have ødelagt min SPRIT nye elm...

Ja jeg er jo mest til Sony Ericsson men er helt lost hvilken en man skal vælge..

Anmeld

20. december 2010

frk Jensen

pussepige skriver:

Ja jeg er jo mest til Sony Ericsson men er helt lost hvilken en man skal vælge..

Ja der er lidt af en jungle nogle gange... min kæreste har en X10 mini.. den der touch.. Ikke lige mig.

Anmeld

20. december 2010

ønskerbaby

pussepige skriver:

Jeg var hellere ikke meget for touch telefon men i sidste uge da min ikke kun mere kun jeg ikke rigtige finde en telefon uden

sys på touch knapperne er meget små og kan næsten ikke komme til med min fede finger

men jeg købt altså en HTC som er touch og sys knapperne er stor der i og er blevet meget glad for den

Anmeld

20. december 2010

NoName

Jeg har en Nokia 6700 Classic - er suuuuper glad for den MEN den der sony experia X10 mini pro, den har jeg forelsket mig i, så den skal jeg ud og have mine fedtede fingre i efter nytår, hvor jeg må forlænge mit abbonoment igen....

Anmeld

20. december 2010

pussepige

Ungermann skriver:

Ja der er lidt af en jungle nogle gange... min kæreste har en X10 mini.. den der touch.. Ikke lige mig.

Har haft kig på en x10 mini pro hvor der er skyde tastatur men tror jeg blir træt af det..

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Sony Ericsson W595 i lyserød.

Anmeld

20. december 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

nu siger du godt nok du ikke er særlig glad for mobiler med touch, men min mobil er nu en touch og jeg vil skrive lidt om den.

HTC Hero:
Jeg har været meget glad for min Hero, og tror der er mange kvinder der vil blive glade for den, hvis de turde sætte sig ind i telefonen, og det den EGENTLIG kan.
hvis man laver en gmail konto på gmail.com kan man synkronisere sin kalender i mobil telefonen med mandens (hvis altså han også er til den slags telefoner) 
Herhjemme har vi begge to en Android telefon, som er synkroniseret med gmail, og vi synkronisere begge vores kalenere med hinanden, det vil sige at jeg kan skrive i min kalender og så popper det op på hans, og han kan så lige kigge på hans kalender inden han arrangere noget

det er rigitig smart og ligetil når først man har lært det, men det er meget nyttefuldt i længden, og der er meget potentiale i det.

ud over det er det en god telefon, man kan bruge til alt! man kan komme på internettet, og man kan læse email fra sin mobil og der er ikke grænser for det den kan.

ulempen er den skal lades op hver dag.

håber det gave mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.