Read the baby, not the books.
nu siger du godt nok du ikke er særlig glad for mobiler med touch, men min mobil er nu en touch og jeg vil skrive lidt om den.
HTC Hero:
Jeg har været meget glad for min Hero, og tror der er mange kvinder der vil blive glade for den, hvis de turde sætte sig ind i telefonen, og det den EGENTLIG kan.
hvis man laver en gmail konto på gmail.com kan man synkronisere sin kalender i mobil telefonen med mandens (hvis altså han også er til den slags telefoner)
Herhjemme har vi begge to en Android telefon, som er synkroniseret med gmail, og vi synkronisere begge vores kalenere med hinanden, det vil sige at jeg kan skrive i min kalender og så popper det op på hans, og han kan så lige kigge på hans kalender inden han arrangere noget 
det er rigitig smart og ligetil når først man har lært det, men det er meget nyttefuldt i længden, og der er meget potentiale i det.
ud over det er det en god telefon, man kan bruge til alt! man kan komme på internettet, og man kan læse email fra sin mobil og der er ikke grænser for det den kan.
ulempen er den skal lades op hver dag.
håber det gave mening
Anmeld