anna-jonas skriver:
Altså Karina...........hvad er der lige med din timing??? Ved din krop slet ikke at det snarter jul, og at du har travlt og skal have det sidste ordnet inden den store aften??? Der er IKKE tid til sygdom, når julen står for døren. Jeg håber at du kan få jaget sygdoms-monsteret væk, så du får en god og rask jul
.
Whhheeeeeee.................så sejt, at du allerede får meldinger om, at de gerne vil beholde dig, på uni. Husk at tænke på de fine ord, de dage hvor du ikke føler dig noget værd, ikke?? For du er et meget værdifuldt menneske, der kan en masse, men som har nogle vilkår der gør tingene mere komplicerede.
Knus og tillykke fra Mette
argh... men jeg ved det ikke Mette! timing = 0!!!!
stadig 40 i feber... nu siden i fredags! skal til læge her kvart i tolv, og podes, have taget infektionstal osv... men der er sikkert ikke en skid! ihhhhhh jeg er så hys at jeg kunne hyle! :0)
det var utroligt bekræftende at blive spurgt om jeg ville blive! især fordi de mennesker jeg arbejder sammen med derude er sådan lidt anonyme når det kommer til anerkendelse:0) altså de er rigtig rigtig søde, men man ener ikke om det er helt godt eller helt skidt, for det meste... men jeg kan så nu konkludere at det ikke er helt skidt! :0)
Anmeld