jeg er syyyyyyyyyyg! og så er der en MEGET glædelig nyhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Altså Karina...........hvad er der lige med din timing??? Ved din krop slet ikke at det snarter jul, og at du har travlt og skal have det sidste ordnet inden den store aften??? Der er IKKE tid til sygdom, når julen står for døren. Jeg håber at du kan få jaget sygdoms-monsteret væk, så du får en god og rask jul.

Whhheeeeeee.................så sejt, at du allerede får meldinger om, at de gerne vil beholde dig, på uni. Husk at tænke på de fine ord, de dage hvor du ikke føler dig noget værd, ikke?? For du er et meget værdifuldt menneske, der kan en masse, men som har nogle vilkår der gør tingene mere komplicerede.

Knus og tillykke fra Mette

argh... men jeg ved det ikke Mette! timing = 0!!!!

stadig 40 i feber... nu siden i fredags! skal til læge her kvart i tolv, og podes, have taget infektionstal osv... men der er sikkert ikke en skid! ihhhhhh jeg er så hys at jeg kunne hyle! :0)

det var utroligt bekræftende at blive spurgt om jeg ville blive! især fordi de mennesker jeg arbejder sammen med derude er sådan lidt anonyme når det kommer til anerkendelse:0) altså de er rigtig rigtig søde, men man ener ikke om det er helt godt eller helt skidt, for det meste... men jeg kan så nu konkludere at det ikke er helt skidt! :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Jaaa, hvor er det fedt at høre, at du er en eftertragtet dame på det der jobmarked. Stort tillykke med det, det er super godt gået af dig.

Og så håber jeg at du får det bedre meget hurtigt, for nu er det jo snart jul, så kan man ikke være skidtmads.

Kram Mette, der har fået en MASSE nye smileys. I´m loving it!!

jeg elsker den der dansende elg ko!

ja det er rigtig rigtig dejligt! :0)

Anmeld

22. december 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare godt!!!! TILLYKKE med det søde!!!! Og så god bedring!!!

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare godt!!!! TILLYKKE med det søde!!!! Og så god bedring!!!

Tak! Ja det er vildt godt!!!Øvs mand! Stadig feber!!! Det må være en hidsig baktusse

Anmeld

22. december 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Tak! Ja det er vildt godt!!!Øvs mand! Stadig feber!!! Det må være en hidsig baktusse

Der er mange syge i øjeblikket.... Det er ikke godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.