jeg er syyyyyyyyyyg! og så er der en MEGET glædelig nyhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

TbCp

Pis-træls at være syg...

MEN hvor er det dog fedt at de vil beholde dig!!!!

TILLYKKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

anna-jonas

Altså Karina...........hvad er der lige med din timing??? Ved din krop slet ikke at det snarter jul, og at du har travlt og skal have det sidste ordnet inden den store aften??? Der er IKKE tid til sygdom, når julen står for døren. Jeg håber at du kan få jaget sygdoms-monsteret væk, så du får en god og rask jul.

Whhheeeeeee.................så sejt, at du allerede får meldinger om, at de gerne vil beholde dig, på uni. Husk at tænke på de fine ord, de dage hvor du ikke føler dig noget værd, ikke?? For du er et meget værdifuldt menneske, der kan en masse, men som har nogle vilkår der gør tingene mere komplicerede.

Knus og tillykke fra Mette

Anmeld

20. december 2010

ooo

Jaaa, hvor er det fedt at høre, at du er en eftertragtet dame på det der jobmarked. Stort tillykke med det, det er super godt gået af dig.

Og så håber jeg at du får det bedre meget hurtigt, for nu er det jo snart jul, så kan man ikke være skidtmads.

Kram Mette, der har fået en MASSE nye smileys. I´m loving it!!

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

et kæmpe tilykke med jobbet hvor er det fedt for dig..

og god bedring

tak! nu håber jeg bare det hele vil falde på plads:0)

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

iiiih jeg kunne godt tænke mig du IKKE var syg, så vi kunne komme i eftermiddag og jeg kunne give dig et KÆMPE kram og sige ordentligt tillykke  

som altid bringer du dejlige ting og lige nu tænker jeg, at det ikke er SÅ slemt at skulle starte efter barslen, når det betyder at vi kan mødes til frokost på universitetet

tusind knus og god bedring og du skriver bare hvis du får det bedre og I har tid til besøg en af de andre dage

uh, stort kram..... det kunne jeg SÅ afgjort godt bruge! Martin er super ræd for at blive syg, så der er hverken kram eller kys:0( det nu okay, han har lungebetændelse ca 4 gange årligt fordi han lider af astmatisk bronkitis... så jeg forstår ham godt...

jaaaaaaah Trine, nu skal det hele bare falde på plads, så vi kan spise frokost sammen!

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Hvor er det bare godt Mange gange tillykke herfra.

God bedring.

tak :0)

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Eiii søde, håber du bliver rask hurtigt så du kan nyde julen uden at være syg...

OG SØDE, STORT KÆMPE TILLYKKE... Hvor er det bare fantastisk.. Deter jo så FEDT!!! hvor er du bare SEJ. Godt gået..

ja det håber jeg også.... havde stadig 39 i feber i morges, lige da jeg vågnede... og den stiger kun derfra jo... øv mand!

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor er det bare kedeligt du er syg.

Men hvor er det bare FEDT de vil beholde dig

ja! det er suuuuuuuper fedt!

arh men sygdom mand.... det er noget fanden har opfundet!! jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft 39-40 i feber 5 dage i træk!

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Tillykke med jobtilbudet. Det SKAL bare komme i orden, hurtigt. Jeg tror de bliver glade for at have en Karina.. Hende kan man med sikkerhed lide.

Håber du har det bedre!

ja, nu skal det bare flaske sig! hurtigt :0)

neeeeeeeeeej Anna, jeg har det ikke bedre.... vræææææææl..... hvad sker der for det? jeg har haft 39-40 i feber siden fredag! hvem ved om den ville stige til mere end 40 hvis ikke jeg tog paracetamol.... øvs mand.... jeg mangler stadig to gaver plus det løse... jeg kunne hyyyyyyyyyyyyle af hysteri!

skal til læge her kvart i tolv... så de kan pode og ta infektionstal... og der er sikkert ikke en dyt kun:

"det er en virus, der er mange der er syge for tiden, gå hjem under dynen" blaaaaaaaaaah

hi hi

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Pis-træls at være syg...

MEN hvor er det dog fedt at de vil beholde dig!!!!

TILLYKKE!

tak Tina!!!!

det er super super fedt! tænk at de vil have mig... som ikke dur... det er dejligt bekræftende

men jeg er stadig syyyyyyyyyyyyyyg! som jeg skrev til Kitty, skal jeg til lægen... og så vil jeg have både penicillin og antibiotika ha ha.... bare gi mig det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.