jeg er syyyyyyyyyyg! og så er der en MEGET glædelig nyhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Ni-ko-li-ne

ja jeg er syg, stadig med feber... det begyndte i fredags, blev værre lørdag og søndag... og jeg hoster så man skulle tro det var løgn... der var dog intet at høre på lungerne... Og nu har jeg taget panodil siden lørdag, så jeg kan først måle min feber her klokken eet, derfor kunne lægen ikke hjælpe mig, hun skulle bruge min temp.

så jeg tager slimløsende og når jeg hoster så meget at jeg ikke kan få luft prøver jeg med salbuvent... øv mand... jeg hader at være syg!

Og så til den glædelige nyhed! Jeg ringer ud til min erhvervspraktik for at melde mig syge idag og nok imorgen, men det ser vi på imorgen! Og så siger min kollega:

"vores forsker har spurgt om du har lyst at blive her! om du vil fortsætte hos os"

om jeg vil fortsætte, JA SGU DA!!!!!!!!!!! jeg blev utroligt rørt... Ham forskeren virker meget kritisk, men han vil sgu gerne beholde mig! de ville forhøre sig ved min jobkonsulent ang mulighederne for dette!

så nu skal den fleksjob bevilling bare på plads, pronto!!!!! HURRA!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

LIZO

et kæmpe tilykke med jobbet hvor er det fedt for dig..

og god bedring

Anmeld

20. december 2010

Skouboe

Kæmpe tillykke. Hvor ER det bare fedt. Du har altså også fortjent noget medgang

Fantastisk julegave

Anmeld

20. december 2010

Skouboe

Nårh ja - god bedring

Anmeld

20. december 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Nårh ja - god bedring

tak... god bedring får jeg brug for! jeg har ikke tænkt mig at være syg til jul!!!!!!!!

jeg håber alt flasker sig med det og at de har råd til at ansætte mig

Anmeld

20. december 2010

oo

iiiih jeg kunne godt tænke mig du IKKE var syg, så vi kunne komme i eftermiddag og jeg kunne give dig et KÆMPE kram og sige ordentligt tillykke  

som altid bringer du dejlige ting og lige nu tænker jeg, at det ikke er SÅ slemt at skulle starte efter barslen, når det betyder at vi kan mødes til frokost på universitetet

tusind knus og god bedring og du skriver bare hvis du får det bedre og I har tid til besøg en af de andre dage

Anmeld

20. december 2010

Karo

Hvor er det bare godt Mange gange tillykke herfra.

God bedring.

Anmeld

20. december 2010

sarahb

Eiii søde, håber du bliver rask hurtigt så du kan nyde julen uden at være syg...

OG SØDE, STORT KÆMPE TILLYKKE... Hvor er det bare fantastisk.. Deter jo så FEDT!!! hvor er du bare SEJ. Godt gået..

Anmeld

20. december 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

ja jeg er syg, stadig med feber... det begyndte i fredags, blev værre lørdag og søndag... og jeg hoster så man skulle tro det var løgn... der var dog intet at høre på lungerne... Og nu har jeg taget panodil siden lørdag, så jeg kan først måle min feber her klokken eet, derfor kunne lægen ikke hjælpe mig, hun skulle bruge min temp.

så jeg tager slimløsende og når jeg hoster så meget at jeg ikke kan få luft prøver jeg med salbuvent... øv mand... jeg hader at være syg!

Og så til den glædelige nyhed! Jeg ringer ud til min erhvervspraktik for at melde mig syge idag og nok imorgen, men det ser vi på imorgen! Og så siger min kollega:

"vores forsker har spurgt om du har lyst at blive her! om du vil fortsætte hos os"

om jeg vil fortsætte, JA SGU DA!!!!!!!!!!! jeg blev utroligt rørt... Ham forskeren virker meget kritisk, men han vil sgu gerne beholde mig! de ville forhøre sig ved min jobkonsulent ang mulighederne for dette!

så nu skal den fleksjob bevilling bare på plads, pronto!!!!! HURRA!!!

Hvor er det bare kedeligt du er syg.

Men hvor er det bare FEDT de vil beholde dig

Anmeld

20. december 2010

otlitrom

Tillykke med jobtilbudet. Det SKAL bare komme i orden, hurtigt. Jeg tror de bliver glade for at have en Karina.. Hende kan man med sikkerhed lide.

Håber du har det bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.