Aya fylder 2 år idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Det var da vidst her i Århus, hvor vi (dig, mig og Diana + jeres unger) gik på babycafe efter restauranten  Hyggeligt!!! 

Mon ikke der snart kommer et Århus-træf igen så vi ses?  

Knus

ellers så laver vi skisme da bare et.. Er da vist også på tide jeg lige får hilst på den über skønne Jonte, og helst inden han flytter hjemmefra.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

K.Rehder

Ayasmor skriver:

Idag er det Ayas fødseldag... Tænk sig at hun allerede er blevet så stor. For præcis 2 år siden gik jeg rundt hjemme i min gamle lejlighed og hyggede mig med mine veer. Anede på det tidspunkt ikke at hun meget snart ville komme ud til mig. De kloge siger at tiden flyver afsted, specielt når man har børn og for pokker hvor har de ret. Jeg forstår nu endelig den nostalgiske sætning min mor altid giver mig hvert år på min fødselsdag: "Jamen jeg fødte dig jo igår!" Jeg er ikke glad ved at skulle give min mor ret, men lige med denne sætning der har hun bare så meget ret. Det er nemlig lige præcis sådan at det føles, at det var igår jeg fødte hende

Knus en ret så stolt og nostalgisk mor

Endnu engang STORT tillykke med bette pigen og tak for igår

Håber at Aya også har haft en god dag i dag og ikke været for træt efter festen igår

Hip Hip Hurra til AYA

Mange hilsner og  fra Kristina og Martin

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

Kloks Kone skriver:

Endnu engang STORT tillykke med bette pigen og tak for igår

Håber at Aya også har haft en god dag i dag og ikke været for træt efter festen igår

Hip Hip Hurra til AYA

Mange hilsner og  fra Kristina og Martin

Tak skal du have søde.. og selvtak.. det var dejligt at i kunne komme og fejre hende med mig.. Hun har haft en dejlig dag idag..

Anmeld

20. december 2010

mor-til-vanessa

Ayasmor skriver:

Idag er det Ayas fødseldag... Tænk sig at hun allerede er blevet så stor. For præcis 2 år siden gik jeg rundt hjemme i min gamle lejlighed og hyggede mig med mine veer. Anede på det tidspunkt ikke at hun meget snart ville komme ud til mig. De kloge siger at tiden flyver afsted, specielt når man har børn og for pokker hvor har de ret. Jeg forstår nu endelig den nostalgiske sætning min mor altid giver mig hvert år på min fødselsdag: "Jamen jeg fødte dig jo igår!" Jeg er ikke glad ved at skulle give min mor ret, men lige med denne sætning der har hun bare så meget ret. Det er nemlig lige præcis sådan at det føles, at det var igår jeg fødte hende

Knus en ret så stolt og nostalgisk mor

tillykke med de 2 år.

ja tiden flyver afsted og vi bliver gamle lol.

Anmeld

20. december 2010

Mi

Tillykke med hende. Har selv en lille prut som næsten lige er fyldt to år.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. december 2010

Lærke90

Stort tillykke med hende  tænk, ¨så er det ved at være et år siden at du fortalte mig om da du gik og ventede på hendes ankomst.. eftersom min fødsel ikke rigtig ville gå i gang ..

Tiden flyver afsted. knus til jer

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

mor-til-vanessa skriver:

tillykke med de 2 år.

ja tiden flyver afsted og vi bliver gamle lol.

tak skal du have.. Ork nej, vi bliver da ikke gamle  tiden flyver bare, og de mørke rander melder sin ankomst hehe

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

MarianneSonne skriver:

Tillykke med hende. Har selv en lille prut som næsten lige er fyldt to år.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tak for lykkeønskingen.. Og et forsinket tillykke til din bette purk

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

Lærke90 skriver:

Stort tillykke med hende  tænk, ¨så er det ved at være et år siden at du fortalte mig om da du gik og ventede på hendes ankomst.. eftersom min fødsel ikke rigtig ville gå i gang ..

Tiden flyver afsted. knus til jer

Ja det er vildt at det allerede er så længe siden.. jeg begriber det virkelig ikke

Anmeld

20. december 2010

mor-til-vanessa

Ayasmor skriver:

tak skal du have.. Ork nej, vi bliver da ikke gamle  tiden flyver bare, og de mørke rander melder sin ankomst hehe

tænk hvis man kunne være evig ung, uden mørke render

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.