Aya fylder 2 år idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Ayasmor

Tulipan skriver:

tillykke med hende

tak skal du have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

CarinaSB

Ayasmor skriver:

ja det synes jeg egentlig også lige at jeg havde... hehe Mange tak skal du have.. Indtil videre hygger hun sig ihvertfald, og får nok også lov til lidtmere end hvad hun normalt ville

Hehe .. Det er jo fordelen ved at have føzdag ;) så må man en smule mere end man plejer :)

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

CarinaSB skriver:

Hehe .. Det er jo fordelen ved at have føzdag så må man en smule mere end man plejer

jahh... det skal jo være lidt specielt når man fylder år..

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Kæmpe tillykke med hende.

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

281210 skriver:

Kæmpe tillykke med hende.

tak skal du have.. Og held og lykke med den ventede fødsel.. glæder mig til at se billeder af den lille

Anmeld

20. december 2010

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Mange tak.. vi prøver alt hvad vi kan. Får besøg af ´min veninde og hendes datter her ved ti tiden, og så kan de rigtig lege sammen de to tøser.. mon ikke der kommer billeder lidt senere og fødselsdagsbarnet der med hendes egne ord altså bliver KO ÅR

Ej hvor dejligt så skal det da nok blive en rigtig dejlig dag, rigtig tøsehygge
Glæder mig til billederne

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

Så kom der lidt billeder fra både igår og idag. Igår var dagen hvor vi fejrede hendes fødselsdag blandt familie og de nærmeste venner. De første billeder med hendes hår sat op er fra igår, og resten er fra idag hvor hun blev fejret af Pernille, Milla-Victoria (herindefra) og to af mine venner. De to billeder i barnevognen er taget henholdsvis kl. 13.29 og 13.30 (hvor det med lukkede øjne er 13.30). Dette er det præcise klokkeslet for hendes fødsel for 2 år siden, så skulle da self lige ud og have et par billeder af fødselsdagsbarnet.

Aya har haft en rigtig god dag med masser af hygge, så det var en meget træt pige der blev puttet her til aften.

Tak for alle fødselsdags hilsnerne >:<

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2010

Rosa

Hej smukke Sara!

Det var ellers længe siden at jeg så dit navn herinde  Stort tillykke med din underskønne datter - hvor er det nogle fine billeder, selvom jeg nærmest ikke kan kende hende - hun var jo bare en lillebitte pomfrit sidst jeg så hende 

Knus og kram

Rosa & Jonte

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Hej smukke Sara!

Det var ellers længe siden at jeg så dit navn herinde  Stort tillykke med din underskønne datter - hvor er det nogle fine billeder, selvom jeg nærmest ikke kan kende hende - hun var jo bare en lillebitte pomfrit sidst jeg så hende 

Knus og kram

Rosa & Jonte

ja jeg er vist ikke så aktiv med skriveriet, med læser dagligt med på hvad der sker rundt omkring i krogene.. Mange tak skal du have.. kan da sagtens forstå hvis du næsten ikke kan kende hende, for der er bare virkelig sket SÅ meget siden silkeborg hvor lille jonte ikke var andet end en lille reje i sin mors nygravide mave.. (Eller var det i århus du sidst så hende?? Jeg kan skisme ikke huske det, så længe siden er det)

Knus herfra

Anmeld

20. december 2010

Rosa

Ayasmor skriver:

ja jeg er vist ikke så aktiv med skriveriet, med læser dagligt med på hvad der sker rundt omkring i krogene.. Mange tak skal du have.. kan da sagtens forstå hvis du næsten ikke kan kende hende, for der er bare virkelig sket SÅ meget siden silkeborg hvor lille jonte ikke var andet end en lille reje i sin mors nygravide mave.. (Eller var det i århus du sidst så hende?? Jeg kan skisme ikke huske det, så længe siden er det)

Knus herfra

Det var da vidst her i Århus, hvor vi (dig, mig og Diana + jeres unger) gik på babycafe efter restauranten  Hyggeligt!!! 

Mon ikke der snart kommer et Århus-træf igen så vi ses?  

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.