Aya fylder 2 år idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Ayasmor

Idag er det Ayas fødseldag... Tænk sig at hun allerede er blevet så stor. For præcis 2 år siden gik jeg rundt hjemme i min gamle lejlighed og hyggede mig med mine veer. Anede på det tidspunkt ikke at hun meget snart ville komme ud til mig. De kloge siger at tiden flyver afsted, specielt når man har børn og for pokker hvor har de ret. Jeg forstår nu endelig den nostalgiske sætning min mor altid giver mig hvert år på min fødselsdag: "Jamen jeg fødte dig jo igår!" Jeg er ikke glad ved at skulle give min mor ret, men lige med denne sætning der har hun bare så meget ret. Det er nemlig lige præcis sådan at det føles, at det var igår jeg fødte hende

Knus en ret så stolt og nostalgisk mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Maria.

Stort tillykke med hende!

Anmeld

20. december 2010

sarahb

Ja tiden flyver bare når man har børn og man kan bare slet ikke følge med. Det er skræmmende at de bliver så Store så hurtigt.. Puha.

Stort tillykke med din dejlige pige, og jeg håber i får en fantastisk dag med masser af hygge.

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

Maria. skriver:

Stort tillykke med hende!

mange tak skal du have

Anmeld

20. december 2010

mor_sabina

Stort tillykke, ja det er helt utroligt som tiden flyver

Jeg håber i får en dejlig dag, og NYD det nu

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

sarahb skriver:

Ja tiden flyver bare når man har børn og man kan bare slet ikke følge med. Det er skræmmende at de bliver så Store så hurtigt.. Puha.

Stort tillykke med din dejlige pige, og jeg håber i får en fantastisk dag med masser af hygge.

Ja det er helt åndssvagt som tiden bare forsvinder.. skynder mig at tage ekstra billeder

Men mange tak skal du have

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Stort tillykke, ja det er helt utroligt som tiden flyver

Jeg håber i får en dejlig dag, og NYD det nu

Mange tak.. vi prøver alt hvad vi kan. Får besøg af ´min veninde og hendes datter her ved ti tiden, og så kan de rigtig lege sammen de to tøser.. mon ikke der kommer billeder lidt senere og fødselsdagsbarnet der med hendes egne ord altså bliver KO ÅR

Anmeld

20. december 2010

CarinaSB

Kæmpe stort tillykke med Aya .. :) Det er jo helt vildt som tiden flyver .. Du har jo lige skrevet at den skønne blev 1 år .. :) Men håber i får en super god dag .. Og at hun rigtig bliver forkælet .. :)

knus fra Carina & Noah :)

Anmeld

20. december 2010

Vingummien

tillykke med hende

Anmeld

20. december 2010

Ayasmor

CarinaSB skriver:

Kæmpe stort tillykke med Aya .. Det er jo helt vildt som tiden flyver .. Du har jo lige skrevet at den skønne blev 1 år .. Men håber i får en super god dag .. Og at hun rigtig bliver forkælet ..

knus fra Carina & Noah

ja det synes jeg egentlig også lige at jeg havde... hehe Mange tak skal du have.. Indtil videre hygger hun sig ihvertfald, og får nok også lov til lidtmere end hvad hun normalt ville

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.