Lille Wilma er ikk' sig selv! HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

2babygirls

Sjovt som du opretter denne tråd... Madeleine har også lige været meget pyldret, det er dog mindre i grad nu, men nu er hun en helt andet, og fortæller og fortæller om hendes legetøj og hænger mere ved ting hun får øje på.. Martin har heller ikke kunnet trøste hende, men lige så snart hun kom over til moar så faldt hun omkuld.. stakkels far og baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

mor_sabina

misslea skriver:

Ja - vi besluttede at blive hjemme igår aftes - skulle ellers ha'besøgt Martins forældre....!! Og vi kunne faktisk mærke, at aftenen var næsten normal for hende, og hun tog de lure, som hun plejer... så det kan helt sikkert godt betale sig at hive stikket ud et par dage... så det fortsætter vi lidt med

Hun fik dog et hysterisk anfald lige inden hun skulle sove, men det var hurtigt overstået, og så sov hun 9 timer i streg, som hun plejer....

Og ja - du har helt ret... det er altså en del mere vanskeligt at være "klog", når det gælder ens egne børn.....!! Jeg er pædagog, og kan ofte komme med riiiigtig mange gode råd til forældrene, men nu, hvor jeg har min egen lille fis herhjemme, så er det heeeele meget mere kompliceret... hihi!!!

Jamen 1000 tak... og glædelig hul til dig og din familie også

Dejligt, det er ofte givet godt ud at tage tingene i deres tempo

Ja jeg læser selv til pædagog, og det er faktisk en andet og meget vigtigt perspektiv at have et blik for forældrenes side synes jeg. Man bliver lige pludselig MEGET klogere

Anmeld

20. december 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Sjovt som du opretter denne tråd... Madeleine har også lige været meget pyldret, det er dog mindre i grad nu, men nu er hun en helt andet, og fortæller og fortæller om hendes legetøj og hænger mere ved ting hun får øje på.. Martin har heller ikke kunnet trøste hende, men lige så snart hun kom over til moar så faldt hun omkuld.. stakkels far og baby

Ja tænk... jeg synes også, at jeg kan fornemme, at der sker nogle gevaldige ting med Wilma for tiden...!! I foregårs rullede hun fra maven om på ryggen for første gang, og igår aftes grinede hun sådan RIGTIGT... altså "HAHA".....!! Forhen har det bare været grin med hvine-lyde, men igår var det en rigtig latter... hihi!!! Og ja - hold da op, hvor hun snakker... jøsses

Anmeld

20. december 2010

2babygirls

misslea skriver:

Ja tænk... jeg synes også, at jeg kan fornemme, at der sker nogle gevaldige ting med Wilma for tiden...!! I foregårs rullede hun fra maven om på ryggen for første gang, og igår aftes grinede hun sådan RIGTIGT... altså "HAHA".....!! Forhen har det bare været grin med hvine-lyde, men igår var det en rigtig latter... hihi!!! Og ja - hold da op, hvor hun snakker... jøsses

nååå hvor dejligt  det er bare såååå skønt som de små udvikler sig. Kan slet ikke få armene ned. Madeleine viser også heeelt vildt meget personlighed. Fx når jeg vågner ved at hun søger, og hun så når at finde fingrene inden jeg er klar, så bliver hun heeelt vildt sur når jeg hiver dem ud af munden så hun kan få mad. HAHA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.