misslea skriver:
Hej søde piger....
jeg har brug for lidt gode råd og erfaringer....!!!
Wilma (knap 10 uger)er jo normalt verdens nemmeste lille pige, som sover igennem hver nat, sover sååå fint om dagen, og når hun er vågen, er hun altid glad!!!
Men her de sidste par dage har hun reageret helt anderledes...!! Hun er mere pjævset, sover ikke som hun plejer om dagen (sover stadig helt fint om natten), er svær at få til at falde til ro osv osv!!!
Hun plejer at sove rigtig fint i barnevognen midt på dagen, og kan sagtens tage 3-4 timer af gangen nede i vores gård. Derudover plejer hun at være vågen 1-1½ time af gangen, hvorefter hun sover en times tid enten i vores arme eller på sofaen!! Sådan plejer vores dage at være...!!
Men her de sidste par dage, har hun ikke rigtig villet noget... hun pjævser en del mere, vil ikke falde til ro i vores arme og sover ikke særlig længe af gangen, når hun endelig falder i søvn!!
Jeg er meget opmærksom på, at hun ikke bliver overtræt, derfor har vi hurtigt fundet en super fin rytme, hvor hun bliver puttet på samme måde, når hun viser de første træthedstegn.... men det hjælper ikke i disse dage... 
Er der andre, der har oplevet noget lignende???
Er der noget, jeg kan gøre???
Har hun mon brug for ekstra tryghed??? Eller hvad søren kan være årsagen til, at hun pludselig reagerer helt anderledes???
Håber på lidt gode råd de damer 

Mange hilsner fra Lea
Vil da anbefale at du får tjekket hendes ører. Når små bebser opfører sig på den måde, plejer det gerne at være ører eller tænder der pusler, men jeg tror det er lige tidligt nok for tænderne. Så få lige kigget på ørerne.

Kærligst
Sussie