Kan godt se det er træls, at det er et stridspunkt mellem jer... Hvornår er deres almindelige sengetid til hverdag? Og er de påvirket af det om mandagen, eller kan de klare det med at komme tidligt i seng mandag aften?
Den positive vinkel på det kunne jo være, at det er dejligt at deres far bare elsker at have dem på besøg og gerne vil have så meget ud af deres weekender som muligt
Man kan sige at det er et fælles problem at I bor langt væk fra hinanden, så det er også en fælles opgave at løse det så børnene ikke får en dårlig start på ugen pga. træthed, hvis det altså er tilfældet. Det med at spise i bussen synes jeg altså ikke er et problem, en madpakke er da fint. Du kan jo evt lave pitabrød eller noget andet lækkert, hvis det er hele konceptet omkring rugbrødsmadder du er træt af
Hvis min bobs kom træt og glad hjem fra en sjov weekend med sin far og det ikke var værre end at han skulle en time tidligere i seng om mandagen, så tror jeg at jeg ville lade far og barn få al den tid sammen de kunne....
En foreslog at far, imod at sende dem hjem lidt tidligere om søndagen, kunne få dem en ekstra dag i måneden. Var det en ide? Evt. en forlænget weekend engang i mellem....
Håber at I løser det, så både børnene, du og din ex får mange gode timer med ungerne
Anmeld