Er ved at koge over....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Musen5

Skal hente børnene fra deres far idag...

og vi skal mødes i kolding kl 17.10 hvilket jeg syntes er alt for sent.

Vi skal med bussen fra kolding kl 17.40 og er tidligst i sønderborg kl 19.45. Som vejret er nu er der med garanti forsinkelser så vi kan risikere først at være hjemme kl 20.30.

Har så prøvet at forklare min x at børnene skal op kl 6 i morgen og jeg sys derfor at det er for sent at vi idligst er hjemme 19.45. til det fik jeg at vide at sku vi mødes tidligere så ville han kontakte amtet da jeg ville forhindre ham i at se børnene.

Det er ikke det jeg vil, men kan ikke se det er fair over for 3 børn der er død trætte fordi de kom i seng kl 23 igår at de først kan komme i seng idag en gang mellem kl 20.30 og 22. De skal alle 3 op kl 6 i ´morn tidligt.

De hold jul hos ham igår derfor den sene sengetid

Men er jeg så tosset og unfair når jeg siger jeg sys det er for sent for dem at være hjemme kl 19.45??? (hvis bussen ikk er forsinket)

/Livsmor 13+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Vi skal med bussen fra kolding kl 17.40 og er tidligst i sønderborg kl 19.45. Som vejret er nu er der med garanti forsinkelser så vi kan risikere først at være hjemme kl 20.30.

Har så prøvet at forklare min x at børnene skal op kl 6 i morgen og jeg sys derfor at det er for sent at vi idligst er hjemme 19.45. til det fik jeg at vide at sku vi mødes tidligere så ville han kontakte amtet da jeg ville forhindre ham i at se børnene.

Det er ikke det jeg vil, men kan ikke se det er fair over for 3 børn der er død trætte fordi de kom i seng kl 23 igår at de først kan komme i seng idag en gang mellem kl 20.30 og 22. De skal alle 3 op kl 6 i ´morn tidligt.

Men er jeg så tosset og unfair når jeg siger jeg sys det er for sent for dem at være hjemme kl 19.45??? (hvis bussen ikk er forsinket)

/Livsmor 13+0

Tjaaaa..jeg vil nu sige, at hvis det normalt ikke er sådan, så synes jeg du skal lade det fare.
En vane skal det nu ikke være, så må I aftale at de kommer afsted en times tid eller to tidligere.
Men jeg ville da helt sikkert kontakte statsamtet og høre hvad reglerne er på det område, så har du også noget at forholde dig til.
For mine børnebørns vedkommende, så har de 4 timers transport hjem fra deres far og de er hjemme søndag aften omkring ved 6-7 tiden.
Men deres forældre er helt enige om, at når det er skole og bh-dag mandag, så skal de heller ikke være hjemme så sent at de ikke kan komme ordentligt tid i seng.
Men det er da sket et par gange at de har været til noget med deres far om søndagen og så først er kommet senere afsted, men så har min datter sørget for at hente dem lidt tidligere om mandagen og så er det jo gået alligevel.
Man må se om man ikke kan smidiggøre tingene lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

LinLin

Hvis det ikke sker hver gang, så ville jeg ikke blive sur! Specielt ikke når det er fordi de har holdt jul med ham...

Anmeld

19. december 2010

Musen5

Som tingene er pt, så vil han tidligst aflevere dem kl 17, for at have mest mulig tid sammen med dem.

Har denne her diskussion hver gang de skal hjem fra ham og de kommer oxo temmelig sent i seng dagen før.

Vi skal i retten til marts og have fastsat bopæl og samvær og der er flere ting jeg vil nævne for min advokat. bla det her. For det er ikke i børnenes tarv at han ikke vil aflevere dem så vi kan spise aftensmad hjemme og ikke i bussen.

Hver søndag på vej hjem fra ham spiser de i bussen.

/Livsmor 13+0

Anmeld

19. december 2010

Aves..

Musen5 skriver:

/Livsmor 13+0

Kan han ikke køre dem hjem til dig og så kunne du evt betale benzinen...tror jeg ville tage det op i sf og få ændret tiden på samvær.

Min x har drengene til 17 og det tidspunkt har vi netop valgt for at drengene lige kan nå hjem og afklimatiseres inden de skal i seng og op og starte en ny uge, det er jo i forvejen hårdt for børn at være her og der.

Men kan godt forstå dig, undrer mig så mange mennesker ikke er i stand til at se andet end egne behov..synd for ungerne.

Anmeld

19. december 2010

Musen5

Som tingene er pt så har vi i fællesskab bestemt at vi skal mødes i kolding. Da det er det billigste for os begge. Vi skal med hhv tog og bus. Ingen af os har bil.

Jeg skal af med under 700 kr for at komme frem og tilbage til kolding 2 gange m bus. hvis jeg skulle hele vejen til horsens ville det koste mig ca 1800 for at komme fra og tilbage fredag og søndag.

Derfor mødes vi i kolding... Vi sparer oxo tid v at gøre det på denne her måde. Skulle jeg helt til horsens skulle jeg bruge 2 timer til kolding, vente min 30 min der og så bruge 1½ time fra kolding til horsens min.

/livsmor 13+0

At min x så kan spare de penge fordi han har en far der kan køre ham er en anden sag.

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Som tingene er pt, så vil han tidligst aflevere dem kl 17, for at have mest mulig tid sammen med dem.

Har denne her diskussion hver gang de skal hjem fra ham og de kommer oxo temmelig sent i seng dagen før.

Vi skal i retten til marts og have fastsat bopæl og samvær og der er flere ting jeg vil nævne for min advokat. bla det her. For det er ikke i børnenes tarv at han ikke vil aflevere dem så vi kan spise aftensmad hjemme og ikke i bussen.

Hver søndag på vej hjem fra ham spiser de i bussen.

/Livsmor 13+0

Mine børnebørn spiser i toget. De får madpakke med, så det tror jeg ikke du kan bruge som argument.

Noget andet er sengetid, det er nok mere det du skal forholde dig til.

Anmeld

19. december 2010

FruHolm <3

Musen5 skriver:

Som tingene er pt så har vi i fællesskab bestemt at vi skal mødes i kolding. Da det er det billigste for os begge. Vi skal med hhv tog og bus. Ingen af os har bil.

Jeg skal af med under 700 kr for at komme frem og tilbage til kolding 2 gange m bus. hvis jeg skulle hele vejen til horsens ville det koste mig ca 1800 for at komme fra og tilbage fredag og søndag.

Derfor mødes vi i kolding... Vi sparer oxo tid v at gøre det på denne her måde. Skulle jeg helt til horsens skulle jeg bruge 2 timer til kolding, vente min 30 min der og så bruge 1½ time fra kolding til horsens min.

/livsmor 13+0

At min x så kan spare de penge fordi han har en far der kan køre ham er en anden sag.

Så hvidt jeg ved skal du da kun betale transport 1 af dagene? altså hvis du aflevere hos ham fredag, skal han aflevere børnene hos di søndag.

Anmeld

19. december 2010

Musen5

sarah Foged skriver:

Så hvidt jeg ved skal du da kun betale transport 1 af dagene? altså hvis du aflevere hos ham fredag, skal han aflevere børnene hos di søndag.

som tingene er så mødes vi på halvvejen... mest af alt for at spare tid for ungernes skyld. der er ingen grund til at de skal ha længere transport tid end højst nødvendigt

Anmeld

19. december 2010

FruHolm <3

Musen5 skriver:

som tingene er så mødes vi på halvvejen... mest af alt for at spare tid for ungernes skyld. der er ingen grund til at de skal ha længere transport tid end højst nødvendigt

okay kan jeg så godt se

synes det er synd at deres far tænker mere på sig selv end  på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.