Er ved at koge over....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Maja88

tror desværre ikke du har en sag der, for ved min brors piger først bliver hentet i haderslev kl  16-17 stykker og de bor i Silkeborg så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

tinasmor

Kunne han hente nogle timer før? Eller går det måske ikke pga arbejde og lign? Måske kunne han have dem en ekstra dag en gang om måneden og så afleverer et par timer tidligere om søndagen?

Det er altid så svært i sådan nogle sager. For jeg kan sagtens se det fra din side at det bliver alt for sent. På den anden side er det jo også svært at sige til den anden part at noget tid skal gå af hos ham/hende, når det er så sjældent de ser personen. De vil jo have dem til den sidste dråbe og få det samværd de kan få.

Det vigtigste er bare at man får klarhed over det så det ikke går ud over børnene, og det er jo også ærgeligt, at I altid har denne diskustion, så hellere få det afklaret hos statsamtet en gang for alle og så må i begge rette jer efter det de bestemmer så det ikke bliver ved med at være en kile til uvenskab hos jer.

Anmeld

19. december 2010

eElak

tinasmor skriver:

Kunne han hente nogle timer før? Eller går det måske ikke pga arbejde og lign? Måske kunne han have dem en ekstra dag en gang om måneden og så afleverer et par timer tidligere om søndagen?

Det er altid så svært i sådan nogle sager. For jeg kan sagtens se det fra din side at det bliver alt for sent. På den anden side er det jo også svært at sige til den anden part at noget tid skal gå af hos ham/hende, når det er så sjældent de ser personen. De vil jo have dem til den sidste dråbe og få det samværd de kan få.

Det vigtigste er bare at man får klarhed over det så det ikke går ud over børnene, og det er jo også ærgeligt, at I altid har denne diskustion, så hellere få det afklaret hos statsamtet en gang for alle og så må i begge rette jer efter det de bestemmer så det ikke bliver ved med at være en kile til uvenskab hos jer.

Det matcher godt det jeg ville sige... 

Godt at i kan få det bedre afgjort til Marts... 

Anmeld

19. december 2010

Musen5

KaLee skriver:

Det matcher godt det jeg ville sige... 

Godt at i kan få det bedre afgjort til Marts... 

Som tingene er nu kan han ikke få dem tidligere om fredagen. Jeg tager fra sønderborg til kolding kl 12 lige efter Liv har fået fri fra skole. Så er vi i kolding kl 14 og de skal så videre fra kolding til horsens sammen med deres far.

/Livsmor 13+0

Anmeld

19. december 2010

LinLin

sarah Foged skriver:

okay kan jeg så godt se

synes det er synd at deres far tænker mere på sig selv end  på dem

Det er vel også børnenes tarv at de har tid sammen med deres far.

Anmeld

19. december 2010

FruHolm <3

DAs mor skriver:

Det er vel også børnenes tarv at de har tid sammen med deres far.

tænkte nu mere på at det er synd for dem de kommer så sent i seng når de skal så tidligt op

Anmeld

19. december 2010

Kildebakken

Jeg tænker at det værste for børnene er at have forældre, der ikke kan finde ud af tingene i fællesskab. Det er langt mere alvorligt for deres velbefindende og udvikling end at de en sjælden gang imellem kommer lidt sent i seng. Det jeg læser ud af dit indlæg er, at du er sur på at deres far vil have dem så længe som muligt, den sparsomme tid han ser dem???? 

KH

Anmeld

19. december 2010

Mormilla

Kan godt forstå at du er sur!!! De er nok klar til at putte kl 18 efter de har hygget sådan i går. Kan slet ikke forstå hvorfor han ikke kan forstå det!!! Det er jo han`s børn det går ud over... Håber at i får en okay morgen i morgen...

Anmeld

19. december 2010

Marco2

Kan godt forstå at faderen gerne vil se sine børn så meget som muligt. Han har det vel enormt svært ved ikke at se dem så ofte. Og det er jo ikke hver dag de kommer så sent i seng.

Mon ikke de kan sove lidt i bussen, og ellers bare komme tidligt i seng mandag aften … 

Det virker lidt som om det ikke er denne problemstiling der er problemet, men snarere at I to ikke kan finde ud af tingene sammen …

Så lad ham nu se de unger og lad være med at gøre en bagatel som en sen putning engang imellem være et problem …

AG

Anmeld

19. december 2010

LinLin

sarah Foged skriver:

tænkte nu mere på at det er synd for dem de kommer så sent i seng når de skal så tidligt op

Ja det er jeg klar over Jeg tænker bare at hvis det ikke sker hver gang og det er fordi han har holdt jul for/med dem, så overlever de nok den ene gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.