Gyseren... der ender i total lykke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

ønskebørn74

tb skriver:

alt for at der er en masser fine æg til jer i morgen og at de vokser rigtig godt de efterfølgende dage!!!

knus tina

1000 1000 taqk søde!!... Hvordan går det??

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Rosa

UHHH!!!

Stort stort held og lykke - nu MÅ det da være jeres tur!!!!

Kh

Rosa

Anmeld

19. december 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

UHHH!!!

Stort stort held og lykke - nu MÅ det da være jeres tur!!!!

Kh

Rosa

1000 1000 tak søde!!!... Er bare vildt spændt!!!... Hvordan har i det?? Er i kommet ovenpå igen??

Kh Lene

Anmeld

19. december 2010

Rosa

ønskebarn74 skriver:

1000 1000 tak søde!!!... Er bare vildt spændt!!!... Hvordan har i det?? Er i kommet ovenpå igen??

Kh Lene

Det ser faktisk ud som om det begynder at lysne nu. Hans fortand er ENDELIG brudt igennem, og det virker som om det var den der væltede læsset og derfor han græd så meget om natten... Øret ved vi jo ikke om er ok, men forkølelsen er på retur efter at vi ommøblerede soveværelset og fik hans seng væk fra vinduet. I nat sov han faktisk helt normalt og vågnede "kun" 3 gange Så hvis det går godt i nat kan jeg måske få min mand med i seng i stedet for at sige godnat inde i sofaen

Jeg krydser helt vildt for jer i morgen og for et nytårsmirakel!!!

Stort knus og kram!!

Anmeld

19. december 2010

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!!!... ER VILDT SPÆNDT!!! Hvordan går det med jer??

Lene

Det kan jeg godt forstå - det er jo en KÆMPE stor ting!! Jeg  for at alt kommer til at gå godt.

Her går det fint Jeg skal starte på næsespray d.28 og menopur d.30, hvis min mens kommer efter p-pille-stop Så for engang skyld bliver jeg glad, når fru rød melder sin ankomst

Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går i morgen - det er jo forhåbenlig også vores tur lige om lidt

Anmeld

19. december 2010

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er jo en KÆMPE stor ting!! Jeg  for at alt kommer til at gå godt.

Her går det fint Jeg skal starte på næsespray d.28 og menopur d.30, hvis min mens kommer efter p-pille-stop Så for engang skyld bliver jeg glad, når fru rød melder sin ankomst

Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går i morgen - det er jo forhåbenlig også vores tur lige om lidt

UUUHHHH...!!!...... for jer også!!!

Lene

Anmeld

19. december 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Det ser faktisk ud som om det begynder at lysne nu. Hans fortand er ENDELIG brudt igennem, og det virker som om det var den der væltede læsset og derfor han græd så meget om natten... Øret ved vi jo ikke om er ok, men forkølelsen er på retur efter at vi ommøblerede soveværelset og fik hans seng væk fra vinduet. I nat sov han faktisk helt normalt og vågnede "kun" 3 gange Så hvis det går godt i nat kan jeg måske få min mand med i seng i stedet for at sige godnat inde i sofaen

Jeg krydser helt vildt for jer i morgen og for et nytårsmirakel!!!

Stort knus og kram!!

Hold da op en tur i har haft!!! Dejligt at høre det går bedre med jer alle!!!

Lene

Anmeld

19. december 2010

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

UUUHHHH...!!!...... for jer også!!!

Lene

Tak søde

Anmeld

19. december 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde.... Hvad med dig søde?? Hold op en omgang i går igennem!!!!!!

Ja det er en træls omgang. Håber de kan give mig nogle flere svar i morgen.

For os alle

Anmeld

20. december 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Jeg fik taget blodprøve tirsdag d. 14.12, den viste at jeg var overstimoleret af medicin.. 17.800 lød den på og den må helst ikke over 10.000..... d. 16.12 lød den på 16.200, fint den gik ned..... d. 17.12 kom mavepusteren, den lød nu på 24.000 og det er ikke normalt at den stiger igen... Total tudetur og lortedag...... Hvad sker der lige for min lortekrop, tænkte jeg... Tænkte de måtte havde lavet en fejl... Byttet om på 1 og 2...... d. 18.12 var det igen afsted kl. 8.00, sidste chance... Var den ikke under de 10.000 her kunne de ikke nå det... Vi tog afsted derud med tanken at nu er det det...... Vi venter og venter... De plejer at ringe få minutter efter 13.30... Men den tlf. ville bare ikke ringe... Jeg var sikker på at de gemte vores dårlige svar til sidst..... Per mente at de diskuterede os fordi der måske var en sjance... Og lige efter 14.00 ringede tlf. endelig... Det var et mysterie for dem men...... den var nu faldet til nøjagtig 9.047... De havde doppelt tjekket med laboratoriet og tallet passede... ... Så ja, vi fik lov... kl. 21.00 d. 18.12 tog jeg ægløsningssprøjten... Og har det fint her til morgen... Jeg skal have taget ægene ud. kl. 8.30 d. 20.12... WEEEEEE....

Hej søde, har lige set dit indlæg nu, og hold da op, det er jo lige om en time at du skal have æg ud, så du er sikker superspændt og ved at gøre klar nu  jeg kan godt huske alle sommerfuglene i maven den dag...

Jeg krydser så meget for at det kommer til at gå nemt og smertefrit og at i får fine, store og mange æg ud, som de næste par dage vil opføre sig eksemplarisk og dele sig lige som de skal, inden de skal tilbage i din babyhule Så i kan få en lille baby

KnusKnus og krydsede fingre

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.