Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik taget blodprøve tirsdag d. 14.12, den viste at jeg var overstimoleret af medicin.. 17.800 lød den på og den må helst ikke over 10.000..... d. 16.12 lød den på 16.200, fint den gik ned..... d. 17.12 kom mavepusteren, den lød nu på 24.000 og det er ikke normalt at den stiger igen... Total tudetur og lortedag...... Hvad sker der lige for min lortekrop, tænkte jeg... Tænkte de måtte havde lavet en fejl... Byttet om på 1 og 2...... d. 18.12 var det igen afsted kl. 8.00, sidste chance... Var den ikke under de 10.000 her kunne de ikke nå det... Vi tog afsted derud med tanken at nu er det det...... Vi venter og venter... De plejer at ringe få minutter efter 13.30... Men den tlf. ville bare ikke ringe... Jeg var sikker på at de gemte vores dårlige svar til sidst..... Per mente at de diskuterede os fordi der måske var en sjance... Og lige efter 14.00 ringede tlf. endelig... Det var et mysterie for dem men...... den var nu faldet til nøjagtig 9.047... De havde doppelt tjekket med laboratoriet og tallet passede... ... Så ja, vi fik lov... kl. 21.00 d. 18.12 tog jeg ægløsningssprøjten... Og har det fint her til morgen... Jeg skal have taget ægene ud. kl. 8.30 d. 20.12... WEEEEEE....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alt hva jeg kan, og sender dig alverdens held og lykke, for at det lykkes for jer.
Anette
Ej hvor er det fedt mange gange tillykke med det...
Sikke en masse a komme igennem med gode nyheder, og så dårlige nyheder... puha, det må tage på kræfterne hva.
Men super meget held og lykke i morgen og fremover selvfølgelig. Håber ikke i skal op a flere bakker.
Jeg forstår ikke alt det med tallene!!!... men jeg ønsker dig alt muligt held og lykke
Sikke en gyser Men meget spændende og HELD OG LYKKE
Zafir skriver: Jeg forstår ikke alt det med tallene!!!... men jeg ønsker dig alt muligt held og lykke
Tak søde... Det er et hormontal...
dorthemus skriver: Sikke en gyser Men meget spændende og HELD OG LYKKE
1000 tak søde!!! Hvordan går det med Runa??
Det bliver spændende! Jeg krydser fingre!
louiseandersen85 skriver: Sikke en masse a komme igennem med gode nyheder, og så dårlige nyheder... puha, det må tage på kræfterne hva. Men super meget held og lykke i morgen og fremover selvfølgelig. Håber ikke i skal op a flere bakker.
Ja det må man sige... Har helt kriller i maven ved tanken om imorgen!!!
1000 tak for de søde ord...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128