Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Det bliver spændende! Jeg krydser fingre!
Det bliver spændende! Jeg krydser fingre!
1000 tak søde... Hvordan har du det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... Hvordan har du det??
Jeg er lidt nottet, men ellers har jeg det bare super! Vi har just været til scanning i torsdags, og vi skal have en lille, sund dreng
Mega lykke
Juhuuuuuuuuuuuuuuuu hvor er jeg glad på jeres vegne... Stort tillykke og håber det ender med en lille dejlig gevinst
Bavianis skriver: Jeg er lidt nottet, men ellers har jeg det bare super! Vi har just været til scanning i torsdags, og vi skal have en lille, sund dreng Mega lykke
t TILLYKKE MED HAM SØDE
LENE
ønskebarn74 skriver: Jeg fik taget blodprøve tirsdag d. 14.12, den viste at jeg var overstimoleret af medicin.. 17.800 lød den på og den må helst ikke over 10.000..... d. 16.12 lød den på 16.200, fint den gik ned..... d. 17.12 kom mavepusteren, den lød nu på 24.000 og det er ikke normalt at den stiger igen... Total tudetur og lortedag...... Hvad sker der lige for min lortekrop, tænkte jeg... Tænkte de måtte havde lavet en fejl... Byttet om på 1 og 2...... d. 18.12 var det igen afsted kl. 8.00, sidste chance... Var den ikke under de 10.000 her kunne de ikke nå det... Vi tog afsted derud med tanken at nu er det det...... Vi venter og venter... De plejer at ringe få minutter efter 13.30... Men den tlf. ville bare ikke ringe... Jeg var sikker på at de gemte vores dårlige svar til sidst..... Per mente at de diskuterede os fordi der måske var en sjance... Og lige efter 14.00 ringede tlf. endelig... Det var et mysterie for dem men...... den var nu faldet til nøjagtig 9.047... De havde doppelt tjekket med laboratoriet og tallet passede... ... Så ja, vi fik lov... kl. 21.00 d. 18.12 tog jeg ægløsningssprøjten... Og har det fint her til morgen... Jeg skal have taget ægene ud. kl. 8.30 d. 20.12... WEEEEEE....
Jeg fik taget blodprøve tirsdag d. 14.12, den viste at jeg var overstimoleret af medicin.. 17.800 lød den på og den må helst ikke over 10.000..... d. 16.12 lød den på 16.200, fint den gik ned..... d. 17.12 kom mavepusteren, den lød nu på 24.000 og det er ikke normalt at den stiger igen... Total tudetur og lortedag...... Hvad sker der lige for min lortekrop, tænkte jeg... Tænkte de måtte havde lavet en fejl... Byttet om på 1 og 2...... d. 18.12 var det igen afsted kl. 8.00, sidste chance... Var den ikke under de 10.000 her kunne de ikke nå det... Vi tog afsted derud med tanken at nu er det det...... Vi venter og venter... De plejer at ringe få minutter efter 13.30... Men den tlf. ville bare ikke ringe... Jeg var sikker på at de gemte vores dårlige svar til sidst..... Per mente at de diskuterede os fordi der måske var en sjance... Og lige efter 14.00 ringede tlf. endelig... Det var et mysterie for dem men...... den var nu faldet til nøjagtig 9.047... De havde doppelt tjekket med laboratoriet og tallet passede... ... Så ja, vi fik lov... kl. 21.00 d. 18.12 tog jeg ægløsningssprøjten... Og har det fint her til morgen... Jeg skal have taget ægene ud. kl. 8.30 d. 20.12... WEEEEEE....
Hold da op.. Sikke en rigtig god nyhed!!
Men træls at du skulle igennem alt det inden.
AnneH skriver: Hold da op.. Sikke en rigtig god nyhed!! Men træls at du skulle igennem alt det inden.
1000 tak søde.... Hvad med dig søde?? Hold op en omgang i går igennem!!!!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Hvordan går det med Runa??
1000 tak søde!!! Hvordan går det med Runa??
Det går så godt med hende...blir jo 7 måneder om en uges tid Spiser rigtig mad og sover lidt bedre om natten Og så kravler hun snart og har fået to tænder...jamen altså!
dorthemus skriver: Det går så godt med hende...blir jo 7 måneder om en uges tid Spiser rigtig mad og sover lidt bedre om natten Og så kravler hun snart og har fået to tænder...jamen altså!
hold op hvor går det bare stærkt......
ønskebarn74 skriver: t TILLYKKE MED HAM SØDE LENE
Tak skal du have, hvor er du sød. Jeg lægger billeder ind senere idag, så kan du se maven
hvor er det bare super skønt kæmpe tillykke
så skal vi have taget ud samme morgen
for os begge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128